اخبار داغ

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه:

یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی وحدت است

یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی وحدت است
مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه گفت: یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی که باعث پیشرفت روز افزون ما است وحدت و هم دلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین حسن علی مازندارنی در جمع بسیجیان دانشگاه و حوزه های علمیه اظهار کرد: خدا را شاکریم که ما  در زمانی به دنیا آمدیم که در مسیر انقلاب و اسلام گام برداشته و برای دفاع از اسلام به عنوان بسیجی فعالیت می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛ ,

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ما یکی از ارکان مهمش وحدت است، بخواهیم و نخواهیم در جامعه به عنوان یک بسیجی موثر هستیم، چه بهتر که بتوانیم برای خشنودی رهبر عزیزمان گام برداریم.

,

حجة الاسلام مازندرانی ادامه داد: نشست حوزه و دانشگاه اگر هیچ خروجی نداشته باشد بسیار منشاء برکات در دل آن نهفته است، باید ما بسیجیان در هر موقعی با یکدیگر باشیم و این همبستگی و هم دلی است که ما را در راه انقلاب پیروز می کند.

,

وی ادامه داد: زمانی که خبر آزاد شدن اخرین شهر تحت سیطره داعش را شنیدیم بسیار خرسند شدیم، هر جایی خبر پیروزی اسلام در مقابل کفر شنیده شود باعث شادمانی است.

,

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه در پایان تاکید کرد: زمان انقلاب بسیاری از افراد بودند که در این نظام فعالیت می کردند ولی می خواستند تیشه به ریشه اسلام و انقلاب بزنند، باید مراقب این افراد باشیم، این افراد هم امروزه در لباس نظام به فکر نابودی آن هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه