اخبار داغ

فرمانده سپاه مرودشت:

بسیج یک تفکر تعطیل‌نشدنی است

بسیج یک تفکر تعطیل‌نشدنی است
فرمانده سپاه مرودشت گفت: برخی فکر می‌کردند بعد از جنگ بسیج باید منحل شود یا در سایر سازمان‌های نظامی ادغام شود اما حضرت امام (ره) در آخرین سال عمرشان دستور تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را صادر کردند و این بدین معناست که بسیج تعطیل شدنی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت خبری مرودشت نا، علی‌محمد محمدی در آیین بزرگداشت شهدای روستای اسفندران اظهار داشت: فرمان تشکیل بسیج یک سال قبل از شروع جنگ تحمیلی از سوی امام خمینی (ره) صادر شد و این بدین معنی است که هدف از تشکیل بسیج جنگ و دفاع نبوده اما یکی از کارکردهای بسیج دفاع از کیان انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرودشت نا,

محمدی فرمانده سپاه مرودشت

, محمدی فرمانده سپاه مرودشت ,

وی حضور در جنگ هشت‌ساله و حماسه‌آفرینی را یکی از برگ‌های زرین کتاب پرافتخار بسیج دانست و افزود: داعش توسط کشورهای عربی جیره‌خوار آمریکا در منطقه شکل گرفت تا یک اسلام بدلی، تقلبی و اسلام سراسر از خشونت را معرفی کند و بذر تنفر از اسلام را در دل‌ها بکارد.

,

محمدی ضمن اشاره به جنایت‌های داعش ابراز داشت: کشورهای استعمارگر و در رأس آن آمریکا و غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی با دلارهای نفتی کشورهای جیره‌خوارشان داعش را در منطقه به‌وجود آوردند و از آن حمایت کردند و در طول این سال‌ها این گروهک وحشی جنایات بسیاری را به نام اسلام انجام داد.

,

فرمانده سپاه مرودشت بسیج را الگویی جهانی دانست و تصریح کرد: به تعبیر حضرت امام بسیجیان باید به فکر تأسیس بسیج جهانی باشند و امروز حضور نیروهای وطنی در سوریه و حشد الشعبی‌ها در عراق در وضعیت این کشورها مؤثر بوده است و اگر این‌ها نبودند وضعیت عراق و سوریه به‌گونه‌ای دیگر بود.

,

محمدی به تبیین شاخصه‌های تفکر بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیج یک تشکل است اما مهم‌تر از آن‌یک تفکر است و عدالت‌خواهی و زیر بار ظلم، زور و تزویر قرار نگرفتن از شاخصه‌های تفکر بسیجی است.

,

وی در خصوص اهمیت جایگاه شهادت بیان داشت: در کشوری که زمینه شهادت فراهم است حیف است انسان در بستر مرگ بمیرد و به تعبیر مقام معظم رهبری شهادت مرگ تاجرانه است.

,

محمدی دفاع از مرزهای اعتقادی را یکی از شاخصه‌های تفکر بسیجی خواند و گفت: شهدا باهدف صیانت و مراقبت از اعتقادات و مرزهای اعتقادی رهسپار جبهه‌ها شدند و دفاع از مرزهای جغرافیایی فرع است و اصل، دفاع از مرزهای اعتقادی است و شاخصه تفکر بسیجی دفاع از مرزهای اعتقادی است.

,

وی بسیج را یک تفکر تعطیل‌نشدنی خواند و ابراز داشت: برخی فکر می‌کردند بعد از جنگ بسیج باید منحل شود یا در سایر سازمان‌های نظامی ادغام شود اما حضرت امام (ره) در آخرین سال عمرشان دستور تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را صادر کردند و این بدین معناست که بسیج تعطیل شدنی نیست.

,

این مسوول نظامی مرودشت افزود: در حوزه‌های مختلف شاهد فعالیت و پیش‌قدم بودن بسیج هستیم و این وظیفه بسیج است و بسیجی کارش را باهدف رضای خدا انجام می‌دهد اما شایسته نیست چنین تشکلی بااین‌همه عظمت و کارکرد مورد تهمت و آماج حمله قرار گیرد.

,

محمدی بسیج را خار چشم دشمنان دانست و تصریح کرد: دوستان انقلاب باید هوشیار باشند و بدانند که بسیج میراث خون شهیدان است و اگر مسوولی بخواهد به بسیج بی‌اعتنایی کند به تعبیر امام (ره) به آتش عذاب الهی دچار می‌شود.

,

وی گفت: در یادواره شهدا علاوه بر مطرح‌شدن نام شهدا، باید مرام شهدا مطرح شود چراکه شهدا نشان‌دهنده راه و مسیر هستند.

,

به گزارش فارس، روستای اسفندران در طول هشت سال دفاع مقدس سه شهید(جهانشیر ستوده، ابوالقاسم راستی و رضا علی سبزچهره) را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و یک آزاده و هفت جانباز ثمره پایمردی مردان این روستا است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه