اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در دانشگاه استان:

امروز وحدت یک ابزار نیرومند در مقابله با دشمن است/ طلاب و دانشجویان با وحدت انقلاب را تقویت کنند

امروز وحدت یک ابزار نیرومند در مقابله با دشمن است/ طلاب و دانشجویان با وحدت انقلاب را تقویت کنند
نماینده ولی فقیه در دانشگاه استان گفت: امروز وحدت یک ابزار نیرومند در مقابله با دشمن است تا بتواند تمام برنامه های دشمن را نقش بر آب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیجان عین الکمال  صبح امروز در مراسم هم اندیشی بسیج و حوزه و دانشگاه به عنوان حوزه و دانشگاه انقلابی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ابراز خرسندی از نابودی داعش در جمع بسیجان اظهار کرد: این هم اندیشی ها انشاءالله همیشگی باشد تا بتوانیم به دستاورد های خوبی دست پیدا کنیم، امثال این تجمع ها می تواند منشاء بسیاری از برکات باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

نماینده ولی فقیه در دانشگاه تصریح کرد: بعد از هجرت پیامبر اسلام(س) از مکه به مدینه اولین هدفش ایجاد وحدت اسلامی بوده و گروه های زیادی را به وحدت یکدیگر در آورده است.

,

وی افزود: امروز دشمن از اختلاف ما می خواهد به بهترین شکل استفاده کند، این یکدلی حوزه و دانشگاه است که می تواند در کنار هم مانند صدی جلوی هر گونه از انحرافات را گرفته و برای تقویت انقلاب تلاش کند.

,

حجة الاسلام عین الکمال با بیان اینکه امروزه وحدت حوزه و دانشگاه ضرورت عقلی و شرعی است خاطر نشان کرد: دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه باید به خوبی اهمیت وحدت را درک کنند، دشمن برای از بین بردن وحدت ما هزینه های زیادی کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ابراز کرد: حضرت امام(ره) بزرگترین راهبرد در مقابل دشمن را وحدت دانست، شما طلاب و دانشجویان در مقابل حجمه های فرهنگی می توانید به بهترین وجه میتوانید ایثار کنید، امید حضرت امام به نیروی جوانان انقلابی بوده است.

,

 وی تاکید کرد: همه احاد جامعه باید به مساله وحدت اهمیت بدهند، عامل پیشرفت در مسائل داخلی و خارجی مبتی بر رعایت وحدت است.

,

عین الکمال در پایان بیان کرد: وحدت عملی را باید به عنوان یک تکلیف شرعی قلمداد کنیم و در این مسیر کمک کنیم تا فعالیت خودمان را در تقویت انقلاب افزایش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه