اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدیران به جای رزومه پرکردن به دنبال خدمت به مردم باشند

مدیران به جای رزومه پرکردن به دنبال خدمت به مردم باشند
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران باید به دنبال خدمت به مردم باشند گفت: مدیران نباید رزومه پر کردن را بر خدمت به مردم ترجیح دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای اداری استان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش اظهار کرد: با این پیروزی شادی به دل مردم ایران راه یافت و پیروزی بسیار مهمی برای کشور است.

وی با اشاره به شجره خبیثه داعش بیان داشت: یکی از اهداف مهم داعش ایجاد مفاسد بزرگی در دنیای اسلام بود که بحمدالله ریشه‌اش کنده و نابود شد.

نکونام مهم‌ترین دغدغه مومنان را بهره‌گیری از فرصت‌ها عنوان و تاکید کرد: دغدغه مهم کشور هم باید همین موضوع باشد و قدر فرصت‌ها را باید دانست و از آن‌ها نهایت بهره را برد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران باید به دنبال خدمت به مردم باشند یادآور شد: مدیران نباید رزومه پر کردن را بر خدمت به مردم ترجیح دهند.

وی با اشاره به انتظارات مردم از مسئولان برای ارائه خدماتی که حق‌شان است گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت ولایت خدا قرار دارد نه ولایت حزب، یا جناح خاصی.

نماینده ولی‌فقیه خاطرنشان کرد: فعالان  عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و... در این استان باید به دنبال حفظ وحدت باشند و با این وحدت زمینه‌های اخلاق‌مداری و رونق‌بخشی به استان را فراهم سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه