اخبار داغ

دوره توانمد سازی مدیران مدارس شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

دوره توانمد سازی مدیران مدارس شاهین دژ برگزار شد+تصاویر
بمناسبت هفته بسیج دوره توانمند سازی مدیران مدارس متوسطه شاهین دژ در مقابله با جنگ نرم دشمن در مدرسه شهدای فرهنگی این شهرستان شاهین دژ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام، صبح امروز بمناسبت هفته بسیج دوره توانمند سازی مدیران مدارس متوسطه شاهین دژ در مقابله با جنگ نرم دشمن با حضور فرمانده سپاه و رئیس آموزش و پرورش شاهین دژ در مدرسه شهدای فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت و شکست گروههای دست نشانده غرب گفت: داعش هم به تاریخ پیوست و برگی دیگر از جنایتکاری های غرب ورق خورد و قدرت طلبی و مسلمان ستیزی آمریکا و اسرائیل بر همگان روشن و جهان متوجه نیرنگ و پلیدی های آنان شد.

,

وی افزود: آمریکا و غرب از زمان قبل از انقلاب تاکنون با راه اندازی غائله های مختلف در داخل کشور و نزدیک مرزهای ایران اسلامی درصدد وارد ساختن ضربه بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است ، اما با هدایتهای امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت ملت قهرمان این سرزمین تمامی توطئه های آنان خنثی و به زباله دان تاریخ سپرده شده اند.

,

این مقام مسئول تصریح کرد:در مقابل جنگ سخت دشمن با اتکال بر قدرت لایزال الهی و حرکت پویا و شجاعانه جوانان مومن و انقلابی توانستیم بر دشمن پیروز شویم اما امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که از باب جنگ سخت یارای مقابله با ایران را ندارد و با راه اندازی جنگ نرم سعی در تضعیف اعتقادات ما دارد و با ارائه خدمات رایگان و بدون هزینه برای ملت ایران با وجود اینکه هزینه های بالایی را برایشان در بر دارد می خواهند تزلزل نظام خانواده را نظاره گر باشند تا به نحوی افکار غربی را در اذهان ملت انقلابی جایگزین سازند.

,

سرهنگ نجمی اظهار داشت: شما مدیران و معلمان وظیفه ای خطیر در رابطه با تربیت فرزندان این مرز و بوم در راستای روشنگری های افکار غربی بر دوش دارید،همانگونه که از نام آموزش و پرورش برمی آید در کنار آموزش بایست پرورش آن هم از نوع اسلامی باشد چون فردی که آموزش دیده باشد اما پرورش صحیح نیافته باشد قطعا برای جامعه مفید نخواهد بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه