اخبار داغ

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی:

بسیج دربرگیرنده تمامی ارکان آرمانی جمهوری اسلامی است/ روحیه جهادی بسیج برای کمک به مستضعفین باید تقویت شود

بسیج دربرگیرنده تمامی ارکان آرمانی جمهوری اسلامی است/ روحیه جهادی بسیج برای کمک به مستضعفین باید تقویت شود
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بسیج دربرگیرنده تمامی ارکان آرمانی جمهوری اسلامی است، گفت: اخلاص و روحیه جهادی و انقلابی بسیج برای کمک به مستضعفین باید تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز (پنجشنبه) در یادواره شهدای راه آهن که به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج ایستگاه بین‌المللی راه آهن سرخس در فرهنگسرای امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه بسیج بر مبنای مشارکت مردمی بوده و یک نماد مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: در حقیقت در بسیج برای آرمان‌هایمان اجتماع کرده و متحد می‌شویم تا یک هدف مقدس را دنبال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از کلیدی‌ترین ابتکارات حضرت امام (ره) بنیان‌گذاری بسیج به معنی حضور مردم بود.

,

 

,

وی بسیج را رمز نجات‌بخش در جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: بسیج دربرگیرنده تمامی ارکان آرمانی جمهوری اسلامی است و این بسیج بود که با فراخوان حضرت امام (ره) به‌صورت مردمی در جنگ تحمیلی وارد میدان شد و در برابر رژیم صدام و تجاوزهای او ایستاد و کشور را نجات داد.

,

 

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان داعش تصریح کرد: در عراق نیز این حشدالشعبی و حضور گسترده مردمی بود که با الگوی بسیج ما مقابل گروه تکفیری و تروریستی داعش ایستاد؛ حشدالعشبی که از نوجوان ۱۴ ساله تا پیرمرد ۷۵ ساله در آن حضور داشتند.

,

 

,

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بسیج امروز نه‌تنها منشأ اثر بوده، بلکه در سایر کشورهایی که می‌خواهند روی پای خودشان بایستند هم مدل‌سازی شده است.

,

 

,

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بسیج می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشور حضور یابد و مشکلات را آسیب‌شناسی کند، عنوان کرد: باید حرکت بسیج و این شجره طیبه که تناور شده در تمامی ابعاد گسترده‌تر شود.

,

 

,

وی با اشاره به زلزله فروردین خراسان رضوی عنوان کرد: در زلزله خراسان رضوی چهار هزار نیروی بسیجی و جهادی در قالب گروه‌های ۴۰۰ نفره در روستاهای زلزله‌زده حضور یافتند و در ساخت مسکن به مردم روستاها کمک کردند، بنابراین این اخلاص و روحیه جهادی و انقلابی بسیج برای کمک به مستضعفین باید تقویت شود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه