اخبار داغ

در روزهای آتی؛

دمای هوای تویسرکان به زیر صفر می رسد/هشدار هواشناسی به کشاورزان

دمای هوای تویسرکان به زیر صفر می رسد/هشدار هواشناسی به کشاورزان
رئیس اداره هواشناسی تویسرکان در هشداری به کشاورزان درباره کاهش محسوس دمای شهرستان در روزهای آتی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش قابل توجه دما در روزهای آینده و احتمال وقوع دمای زیر صفر درجه سانتیگراد زیاد، از کشاورزان می خواهیم اقدامات لازم را برای حفاظت از محصولات پاییزه خود انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «علیرضا شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در روزهای گذشته در حدود پنج درجه با کاهش دما در تویسرکان روبرو بودیم که روند کاهش دما تا شنبه ادامه دارد و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده یعنی چهارم و پنجم آذرماه دمای هوا حتی به یک تا دو درجه سانتیگراد زیر صفر هم می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: با توجه به کاهش قابل توجه دما در روزهای آینده و احتمال وقوع دمای زیر صفر درجه سانتیگراد زیاد، از کشاورزان می خواهیم اقدامات لازم را برای حفاظت از محصولات پاییزه خود انجام دهند.

,

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: کشاورزان باید دقت داشته باشند حداقل دمای هوا با حداقل دمای زمین متفاوت است و حتی انتظار می رود حداقل دمای زمین به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر برشد.

,

شمس اللهی در ادامه از رفتن سامانه بارشی اخیر از شهرستان خبر داد و تصریح کرد: فردا بعدازظهر یعنی در سوم آذرماه با توجه به ورود سیستم بارشی ضعیف، شاهد بارش پراکنده ای هم خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه میزان بارش ها در سال زراعی جدید تاکنون 19 میلیمتر بوده است، عنوان کرد: روز شنبه هفته آینده، چهارم آذرماه بارشی نداریم، اما همان گونه که گفته شده با کاهش دما روبرو هستیم.

,

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان همچنین گفت: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت گذشته دو و 11 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و انتظار می رود حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت آینده به صفر و 9 درجه سانتیگراد برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه