اخبار داغ

امام جمعه فرمهین:

مشکلات با روحیه بسیجی قابل حل است

مشکلات با روحیه بسیجی قابل حل است
امام جمعه فرمهین با اشاره به اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیجی و روحیه خستگی ناپذیر نیاز دارد، گفت: مشکلات با توکل به خدا، روحیه بسیجی، همت مردم و مسئولان قابل حل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا در جوار امامزاده احمدبن‌علی(ع) و قبور مطهر شهدای فرمهین گفت: زیارت عاشورا بسیجی پرور است و مدافعان حرم هم با مجالس زیارت عاشورا به اوج رسیدند و به مقام شهادت نائل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: با هدایت‌ های مقام معظم رهبری و جان‌فشانی های شهدای مدافع حرم پیروزی بر داعش را رقم زد و ما باید پاسدار خون شهدا باشیم.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: افرادی که قائل به توحید افعالی هستند در همه امورات به خدا توکل دارند و با روحیه ی «ما می توانیم» به جنگ با مشکلات می روند.

,

برخی به دنبال تضعیف روحیه انقلابی هستند

, برخی به دنبال تضعیف روحیه انقلابی هستند ,

امام جمعه فرمهین گفت: متاسفانه برخی از افراد مدام از یاس و ناامیدی در جامعه دم می زنند و به دنبال تضعیف روحیه انقلابی هستند.

,

وی گفت: نباید روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم نشر داده شود، مسئولی که قائل به وحدانیت پروردگار است، نمی گوید راه بسته است و کلید حل مشکلات دست کدخداست.

, نباید روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم نشر داده شود، مسئولی که قائل به وحدانیت پروردگار است، نمی گوید راه بسته است و کلید حل مشکلات دست کدخداست., نباید روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم نشر داده شود، مسئولی که قائل به وحدانیت پروردگار است، نمی گوید راه بسته است و کلید حل مشکلات دست کدخداست.,

فیض کرمیان افزود: کسی که امید به ابر قدرت ها دارد، خائن به نظام است، باید برای ایجاد روحیه امید و تقویت خودباوری در بین مردم با تکیه بر توان داخلی با روحیه بسیجی به جنگ با مشکلات برویم.

, باید برای ایجاد روحیه امید و تقویت خودباوری در بین مردم با تکیه بر توان داخلی با روحیه بسیجی به جنگ با مشکلات برویم., باید برای ایجاد روحیه امید و تقویت خودباوری در بین مردم با تکیه بر توان داخلی با روحیه بسیجی به جنگ با مشکلات برویم.,

مشکلات با روحیه بسیجی قابل حل است

, مشکلات با روحیه بسیجی قابل حل است,

امام جمعه فرمهین اظهار کرد: بسیجی باید حضور فعال در همه صحنه ها داشته باشد و اگر امروز کشور اسلامی‌ و ملت سلحشور ما از گزند نااهلان تاریخ در امنیت هستند به یمن حضور گسترده بسیج بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیجی و روحیه خستگی ناپذیر نیاز دارد، تحریم ها از زمان انقلاب بوده است، بالاترین نعمت نظام اسلامی و ولایت فقیه است و با توکل به خدا و همت مردم و مسئولان بر مشکلات پیروز می شویم.

,

مراسم پیاده روی بسیجیان از سمت میدان اصلی شهر فرمهین به سمت امامزاده ذلف آباد فراهان زیارت عاشورا، سخنرانی امام حمعه فرمهین و گلباران مزار شهدای فرمهین از جمله برنامه های این مراسم بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه