اخبار داغ

در یادواره «یک مسجد، یک خاطره، یک فرمانده»؛

فرهنگ دفاع و شهادت تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد

فرهنگ دفاع و شهادت تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد
از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: راه بسیج و شهدا تمام شدنی نیست و تا ظهور و رهبری امام زمان حضرت مهدی (عج) دفاع و فرهنگ شهادت ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ به مناسبت هفته بسیج؛ یادواره «یک مسجد، یک خاطره، یک فرمانده» به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای میلاجرد با حضور رزمندگان و با خاطره گویی جانباز سرافراز نورعلی غریبی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) برای بیمه کردن انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمنان شکل گرفت.

,

وی با تاکید بر اینکه تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج، خوشبختانه در ۳۷ سال گذشته انقلاب، کشور و ملت را در مقابل توطئه عظیم بین‌المللی بیمه کرده است، گفت: امروز درخت بسیج میوه داده و در کشور سوریه و عراق تفکر بسیجی شکل گرفته است و همین تفکر بسیجی ریشه داعش سلفی را در منطقه خشکاند.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: این پیروزی را به مردم مسلمان سراسر جهان و خانواده شهدای مدافع حرم به خصوص سردار شهید همدانی تبریک می گوییم.

,

اکبری خاطرنشان کرد: امروزه بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، هنری، اجتماعی و محرومیت زدایی در سراسر کشور در حال درخشش است.

,

 جانباز سرافزار نورعلی غریبی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در ادامه مراسم گفت: راه بسیج و شهدا تمام شدنی نیست و تا ظهور و رهبری حضرت مهدی(عج) دفاع و فرهنگ شهادت ادامه دارد.

,

غریبی با اشاره به صفات و ویژگی های اخلاقی شهدا تصریح کرد: بسیج مکتب پرورش انسان های خدامحور است و رزمندگان دوران دفاع مقدس زاهدان شب و شیران روز در مقابل دشمن بعثی عراقی بودند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه