اخبار داغ

شهردار در دیدار با فعالان بخش ساختمان؛

۷۵درصد بودجه شهرداری از ساخت و ساز است

۷۵درصد بودجه شهرداری از ساخت و ساز است
شهردار لاهیجان در دیدار با فعالان عرصه ساختمان گفت: ۷۵ درصد بودجه شهرداری لاهیجان و بخش عمده ای از شهرداری ها از ساخت و ساز است و تا زمانی که طرح تفصیلی تعریف نشده ما می توانیم از حقوق شما دفاع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با فعالان عرصه ساختمان لاهیجان در سالن اجتماعات شهرداری لاهیجان با حضور جمعی از سرمایه گذاران عرصه ساخت و ساز لاهیجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان», «لاهیجان», «لاهیجان»,

در این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، از حضور گرم فعالان عرصه ساختمان در جلسه قدردانی کردند.

,

اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه بر تدوین برنامه مناسب و دقیق جهت خارج شدن از رکود حاکم بر وضعیت ساخت و ساز، ارائه بسته های تشویقی و حمایتی شهرداری بمنظور رشد صنعت ساخت و ساز و درآمدزایی برای شهرداری و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات راهبردی متخصصین حوزه ساخت و ساز بمنظور پیشبرد امور شهرداری و ارائه خدمات مطلوب تر، تأکید نمود.

,

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این جلسه نیز طی سخنانی گفت: می خواهیم با همفکری فعالان صنعت ساختمان مشکلات این عزیزان را بررسی و برای حل آن تلاش کنیم.
وی با قدردانی از مدیران قبلی که در این شهر تلاش کردند و آثار خوبی گذاشتند، اضافه کرد: ۷۵ درصد بودجه شهرداری لاهیجان و بخش عمده ای از شهرداری ها از ساخت و ساز است و امروز برگزاری جلسه با صاحبان این صنف یک نقطه عطف می باشد.

,
,

شهردار لاهیجان خطاب به فعالان ساخت و ساز اظهار کرد: تا زمانی که طرح تفصیلی تعریف نشده ما می توانیم از حقوق شما دفاع کنیم و سیاست های ما با حمایت اعضای شورای شهر، حمایت از ساخت و ساز بر مبنای اصول و قانون می باشد.

,

وی با بیان اینکه از فعالان ساخت و ساز انتظار دارم در کنار مدیریت شهری باشند، گفت: این کمک دو طرفه است و تلاش خواهیم کرد، با شفاف سازی در شهرداری و همچنین حضور میدانی این شهر تغییرات زیادی ایجاد شود.

,

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه پیشنهادهای فعالان ساخت و ساز در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت، افزود: بطور مطمئن هر شهروندی یک حقوقی دارد و مدیریت شهری در کنار پارلمان محلی شهری لاهیجان درصدد حل مسائل و مشکلات پیش رو خواهد بود.

,

کاظمی با بیان اینکه من اعتقاد به عدالت دارم، گفت: نگاه ما به محلات کم برخوردار است و برای توسعه لاهیجان برای همه محلات شهر برنامه ریزی خواهیم کرد و احداث سرای محلات و اجرای پروژه هشت محل، هشت بهشت از جمله این برنامه ها در محلات قدیمی شهر لاهیجان است.

,

وی با بیان اینکه از فعالان ساخت و ساز انتظار دارم در کنار مدیریت شهری باشند،گفت: این کمک دو طرفه است و تلاش خواهیم کرد، با شفاف سازی در شهرداری و همچنین حضور میدانی این شهر تغییرات زیادی ایجاد شود.

,

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه پیشنهادهای فعالان ساخت و ساز در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت، افزود: بطور مطمئن هر شهروندی یک حقوقی دارد و مدیریت شهری در کنار پارلمان محلی شهری لاهیجان درصدد حل مسائل و مشکلات پیش رو خواهد بود.

,

کاظمی اضافه کرد: هر چه که شما از من بیشتر بخواهید، من بیشتر وقت می گذارم و از هیچ کوششی برای عمران و آبادانی شهر لاهیجان دریغ نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه برنامه های خود برای توسعه لاهیجان را در ۲۰۰ صفحه به اعضای شورای شهر ارائه کرده است، گفت: اطلس سرمایه گذاری شهرداری تهیه شده و بروز رسانی می شود و در تلاش هستیم که بودجه شهرداری را سال آینده به سمت غیرنقدی ببریم.

,
,

اعضای شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه آمادگی خود را برای تعامل با فعالان ساخت و ساز و همکاری با سرمایه گذاران اعلام کردند.
فعالان ساخت و ساز لاهیجان هم ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به جهت برپایی جلسه و تبیین دیدگاه های خود برای توسعه شهر و تشریح برنامه های حمایتی از ساخت و ساز در لاهیجان به بیان مشکلات و درخواست های خود برای بهبود و رفع موانع امر ساخت و ساز پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با مدیریت شهری اعلام نمودند.

,
,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه