اخبار داغ

رئیس افتخاری ستاد تبریز ۲۰۱۸ در شورای سیاست‌گذاری تبریز ۲۰۱۸؛

باید از بخش خصوصی به نحو احسن استفاده شود/ دانشجویان می‌توانند کمک‌ حال ما در تبریز 2018 باشند

باید از بخش خصوصی به نحو احسن استفاده شود/ دانشجویان می‌توانند کمک‌ حال ما در تبریز 2018 باشند
نعمت‌زاده گفت: قشر دانشجوی ما نیز می‌تواند در پیشرفت اقدامات تبریز 2018 فعال باشند؛ چراکه بعضی از آنها مسلط به زبان‌های خارجی بوده و می‌توانند در راهنمایی گردشگران کمک حال مسئولان تبریز 2018 باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمدرضا نعمت‌زاده پیش از ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری تبریز  ۲۰۱۸ که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی دارای امتیازات بزرگی در کشور است، اظهار داشت: خوشنویسی، شعر و ادب، چرم، فرش و سایر حوزه‌ها، آذربایجان‌شرقی می‌تواند در تبریز 2018 نقش آفرینی کند و این امتیازات می‌تواند گردشگران زیادی را به استان دعوت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: با وجود مدت 365 روز، باید در نظر داشته باشیم که چه برنامه‌هایی برای مسافران خارجی از ابتدای تبریز 2018 یا به زبان دیگر از ابتدای ژانویه، باید تدارک ببینیم تا مطابق با میل آن‌ها باشد.

,

رئیس افتخاری ستاد تبریز ۲۰۱۸ با اشاره به اینکه در تبلیغات از ضعف بسیار بالایی برخورداریم، خاطرنشان کرد: برای هر کار 6 یا 7 نفر مسئول داریم، اما در زمان عمل هیچ یک از مسئولان پاسخگو نبوده و باید سعی کنیم در برنامه‌های خود هم‌افزایی داشته باشیم.

,

وی متذکر شد: سعی کنیم بخش خصوصی را دوشادوش بخش دولتی پیش ببریم تا بتوانیم از حضور آنها در این عرصه استفاده کنیم و اگر آنها در کنار بخش دولتی نباشند با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

,

نعمت‌زاده در پایان اذعان داشت: قشر دانشجوی ما نیز می‌تواند در پیشرفت اقدامات تبریز 2018 فعال باشند؛ چراکه بعضی از آنها مسلط به زبان‌های خارجی بوده و می‌توانند در راهنمایی گردشگران کمک حال مسئولان تبریز 2018 باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه