اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

نمایندگان پیگیر تخصیص کامل بودجه‌های دفاعی کشور هستند

نمایندگان پیگیر تخصیص کامل بودجه‌های دفاعی کشور هستند
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در جلسه کمیسیون دفاعی بر حمایت از تقویت توان دفاعی کشور تاکید شد و نمایندگان پیگیر تخصیص کامل بودجه‌های دفاعی کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا منصوری رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار نارخبر، با اشاره به تدابیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری و حضور سپاه قدس در خارج از مرزهای جغرافیایی برای دفاع از اسلام و دفع خطر داعش گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوان قدرتمند و چالاک نظام اسلامی توانست به موقع برضد داعش وارد عمل شود و خطر داعش را از مرزهای کشور دور سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: این اقدام رزمندگان اسلام بسیار هوشمندانه بود و با خواست خدا و پشتیبانی مسئولان، تروریست‌ها در خارج از مرز ایران اسلامی زمین‌گیر شدند.

,

منصوری با تبریک پایان خلافت داعش بیان کرد: این پیروزی برای همه جهان اسلام مبارک است زیرا قدرت اسلام واقعی را به استکبار جهانی و حامیان پشت پرده داعش نشان داد.

,

وی ادامه داد: درایت جمهوری اسلامی در مدیریت بحران‌های ایجاد شده در منطقه توسط کشورهای مستکبر به طور قطع موجب افزایش اقتدار و ارتقاء جایگاه سیاسی ایران در معادلات بین‌المللی می‌شود.

,

نمایندگان پیگیر تخصیص کامل بودجه‌های دفاعی کشور هستند

, نمایندگان پیگیر تخصیص کامل بودجه‌های دفاعی کشور هستند, نمایندگان پیگیر تخصیص کامل بودجه‌های دفاعی کشور هستند,

نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: در جلسه کمیسیون دفاعی بر حمایت از تقویت توان دفاعی کشور تاکید شد و نمایندگان پیگیر تخصیص کامل بودجه‌های دفاعی کشور شدند.

,

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند باید توان دفاعی را افزایش دهیم تا دشمن، فکر توطئه و حمله نظامی را فراموش کند.

,

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به خطر مزدوران احمق منطقه‌ای گفت: دشمن دست از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران بر نمی‌دارد. بنابراین نباید از افزایش توان دفاعی غافل شد چراکه همیشه مزدوران احمقی برای آزمایش توان دفاعی کشور وجود دارند.

,

وی ادامه داد: در «دیرالزور»، گوشه ای از توان بازدارندگی خود را از فاصله ۷۰۰ کیلومتری نشان دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه