اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

تجدید میثاق مسئولین شهرستان رامیان با شهدا+ تصاویر

تجدید میثاق مسئولین شهرستان رامیان با شهدا+ تصاویر
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فرماندار به همراه جمعی از مسئولین شهرستان رامیان با حضور در گلزار شهدای این شهر و شهدای گمنام با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گل رامیان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فرماندار، امام جمعه، نیروهای مسلح به همراه جمعی از مسئولین شهرستان رامیان در گلزار شهدای شهر و گمنام رامیان حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان گفت: حضور و نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی ها و دلاورمردی ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

,

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و امام راحل با اشاره به نقش بسیج در دوران بعد از جنگ تحمیلی، اظهار کرد: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس هم در عرصه های سازندگی، جنگ نرم و حوزه فرهنگ نقش به سزایی داشته است.

,

صادقلو بیان کرد: شهدا با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری و صیانت کردند و امروز همه ما در سایه سار درخت تناور انقلاب در کمال آسایش و امنیت تنفس می کنیم و این امنیت را مرهون خون شهدا هستیم.

,

وی فصل مشترک همه وصایای شهدا را در تاکید بر سه مورد عنوان کرد و اظهار کرد: پایبندی به آرمانها و شعارهای انقلاب اسلامی، قرار گرفتن در مسیر و مدار ولایت فقیه و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه باشیم و اینکه صادقانه و خالصانه برای مردم خدمت کنیم چرا که مردم ایران اسلامی شایسته بهترینها هستند.

,

 tajdd4

, tajdd4,

tajdd1

, tajdd1,

tajdd2

, tajdd2,

tajdd3

, tajdd3,

tajdd5

, tajdd5,

tajdd7

, tajdd7,

tajdd8

, tajdd8,

tajdd9

, tajdd9,

tajdd13

, tajdd13,

tajdd10

, tajdd10,

tajdd11

, tajdd11,

tajdd12

, tajdd12,

tajdd6

, tajdd6,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه