اخبار داغ

امام جمعه انزلی مطرح کرد؛

کتاب و کتاب خوانی نیازمند تبلیغات گسترده در فضای مجازی

کتاب و کتاب خوانی نیازمند تبلیغات گسترده در فضای مجازی
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی باید تبلیغات بیشتری را برای جذب مردم به مطالع در فضای مجازی انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی امام جمعه انزلی در جریان دیدار با رئیس اداره کتابخانه ها و کتابداران شهرستان ابتدا این دیدار با تقدیر و تشکر از زحمات کتابداران، کار و خدمت آنان را مقدس برشمرد و تصریح کرد: وظیفه ی اصلی که ما نسبت به کتابخوانی داریم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری افق انزلی,

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با ابراز تاسف نسبت به کمرنگ بودن سرانه مطالعه در کشور و اهمیت فعالیت فرهنگی در این عرصه، بیان کرد: متاسفانه معقوله کتابخوانی در کشور ما غریب و مظلوم جلوه داده شده است.

,

وی با تاکید  بر اینکه اگر متولیان هر مجموعه ای دلسوزی لازم را نداشته باشند، دیگران برایشان کاری نمیکنند، افزود: ایجاد رغبت در مردم خصوصاً قشر جوانان، نوجوان و کودکان بسیار مهم بوده و این مسولیت شما را سنگین می کند و باید تلاش بیشتری انجام دهید.

,

شمس الدین با اشاره به اینکه مجموعه کتابداران باید عملکرد خودشان را ارزیابی کنند، خاطر نشان کرد: یکی از سنجش هایی که باید انجام دهید این است که ببینید تاکنون چقدر توانسته اید بر روی مردم اثر گزار باشید تا آنها هم، از کتابخوانی استقبال کنند.

,

وی با ارائه راهکارهایی در خصوص افزایش سرانه مطالعه، گفت: اگر دید ما نسبت به مردم و جوانان دلسوزانه باشد و یا با آنها ارتباط برقرار کنیم، آنها هم براساس رفتار ما تشویق به کتابخوانی می شوند و این امر موثر میباشد.

,

امام جمعه اتزلی با بیان اینکه باید کتابداران و فعالان در عرصه کتابداری در فضای مجازی تبلیغ بیشتری راجب کتابخوانی انجام دهند، خاطرنشان کرد: فضای امروز، فضای تبلیغات خیابانی نیست.در کنار کارهای جاری سازمانی، طرح جدید و ایده مناسب را هم در نظر داشته باشید و در عین حال دچار روزمرگی نخواهید شد و این رغبت بیشتر به شما میدهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه