اخبار داغ

فرماندار ساوه:

تدارک و اجرای ۱۷۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی ساوه

تدارک و اجرای ۱۷۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی ساوه
فرماندار ساوه از برگزاری هفته فرهنگی شهرستان ساوه از اول تا چهارم آذرماه خبر داد و گفت: ۱۷۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی این هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، محمد بهاروند، فرماندار ساوه در نشست خبری هفته فرهنگی این شهرستان از برگزاری هفته فرهنگی شهرستان ساوه از اول تا چهارم آذرماه خبر داد و گفت: ۱۷۰۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی این هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: هدف از برگزاری هفته فرهنگی، معرفی و تقویت آثار فرهنگی، تاریخی و نیز توان صنعتی و کشاورزی شهرستان است. 

,

بهاروند بیان کرد: در یکی از کارگروه‌ها، با حضور استاندار و دیگر مسئولین  ظرفیت ها و  کاستی های این شهرستان معرفی، و برای رفع آن راهکارها معرفی و کار کارشناسی انجام می شود. تلاش بر این است در این کارگروه اعتبارات و امتیازاتی برای شهرستان کسب شود.

,

فرماندار ساوه با اشاره به برنامه های این مناسبت فرهنگی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و مفاخر شهرستان، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر، برگزاری شب شعر و نمایشگاه صنایع دستی، خطاطی و عکس، برگزاری مسابقات احکام، مشاوره فرهنگی، معرفی توانمندی های روستایی، بازدید از اماکن فرهنگی و تشکیل کارگروه با حضور استاندار و دیگر مسئولین از جمله برنامه های این هفته است.

,

بهاروند با اشاره به شکست گروه تکفیری داعش نیز گفت: با شکست گروه تکفیری داعش توسط رزمندگان جبهه مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار کشور افزوده شد.

,

وی تاکید کرد: این مهم درس بزرگی برای دیگر کشورهای جهان است که مسلمانان برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی هرگونه افراط گرایی،خشونت را سرکوب می کنند.

,

نشست خبری فرماندار

, نشست خبری فرماندار,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه