اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

تدابیر رهبری و مقاومت بسیجی‌وار رزمندگان موجب فتوحات اخیر است/ بسیجیان پرچمدار حق و عدالت هستند

تدابیر رهبری و مقاومت بسیجی‌وار رزمندگان موجب فتوحات اخیر است/ بسیجیان پرچمدار حق و عدالت هستند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه امروز بسیجیان پرچمداران حق و عدالت هستند، گفت: پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در براب داعش و تکفیری‌ها با تدابیر رهبری و مقاومت بسیجی‌وار رزمندگان اسلام محقق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با فرماندهان سپاه، مسئولین اقشار مختلف بسیج و جمعی از بسیجیان آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: نبوغ امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین نشات گرفته از ارتباط عمیق ایشان با مبانی الهی و اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: اگر بیانات رهبری در دیدار بسیجیان و به‌خصوص بایدها و نبایدهای مطرح شده از سوی ایشان در بدنه بسیج و منش زندگانی بسیجیان جاری شود قطعا این امر باعث القای موارد به مدیران و مسئولین شده و در نتیجه پیشرفت مورد رضایت رهبری حاصل می‌شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در ادامه خاطرنشان کرد: پیشرفت در عرصه علمی و دیگر زمینه‌ها نیازمند توجه به اتحاد و انسجام و نیز تاسی به بایدها و نبایدهای مطرح شده از سوی رهبری است که باید از سوی تمام اقشار به‌خصوص بسیجیان رعایت شود.

,

وی، ابراز داشت: اکنون در برابر نظام استعمار جهانی هستیم که حق و باطل بوده و تا آخر نیز خواهد بود، این رویارویی از ابتدای خلقت بوده و خواهد بود.

,

حجت‌‌الاسلام قریشی، تصریح کرد: در هیچ برهه زمانی امکان سازش حق و باطل نبوده و باید یک سمت تسلیم طرف دیگر شود. برخی فکر می‌کنند که دشمن نیستند و با آمریکا و استکبار دست در دست باشند که ممکن نیست.

,

وی، تاکید کرد: یا باید در برابر استکبار تقابل کنیم یا اینکه برای همراهی با استکبار و آمریکا دین خود را کنار گذاشته و سراغ آن‌ها برویم.

,

امام‌جمعه ارومیه، پیگیری امورات در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های امروز بسیجیان عنوان کرد و گفت: باید در این مسیر سستی و تنبلی را کنار گذاریم. رسیدن به حق بدون داشتن جدیت در عمل میسر نمی‌شود و در زندگی هم باید این چنین باشیم.

,

وی، اذعان داشت: امروز پرچم حق در دستان بسیجیان است و هدایت‌های رهبر انقلاب باعث سرعت عمل در رسیدن به اهداف ترسیم‌شده می‌شود، همانطور که در موضوع پیروزی‌های اخیر نیز شاهد این امر بودیم.

,

حجت‌الاسلام قریشی، با بیان نکاتی از نهج‌البلاغه در خصوص اهمیت کار و تلاش و نیز جدیت در پیگیری امورات، گفت: مسلمان برای رسیدن به اهداف انقلاب خود باید علاوه بر استواری و استحکام در برابر مشکلات، ثابت قدم و بدون هیچ‌گونه سستی عمل کند و نتیجه نهایی را در نظر داشته باشد.

,

وی، در بخش پایانی سخنان خود، ضمن تقدیر از رزمندگان  جبهه مقاومت به‌دلیل دستیابی به پیروزی‌های شیرین در برابر کفر و نفاق، بیان داشت: قطعا نابودی داعش و تکفیری‌ها با تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی و نیز مقاومت بسیجی‌وار رزمندگان جبهه مقاومت بود که امروز شاهد شادی مردم در کشورهای مختلف هستیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه