اخبار داغ

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی؛

روحیه ایثار و فداکاری و جهادی ویژگی اصلی بسیج/ اکنون باید بسیج برای حل مشکلات اقتصادی کشور هم به طور جد وارد میدان شود

روحیه ایثار و فداکاری و جهادی ویژگی اصلی بسیج/ اکنون باید بسیج برای حل مشکلات اقتصادی کشور هم به طور جد وارد میدان شود
متفکر آزاد بیان داشت: بسیج در هر شرایطی که نیاز باشد وارد میدان میشود، در عرصه نظامی، در 8 سال دفاع مقدس شاهد رشادت ها و فداکاری های بسیجیان بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدعلی متفکر آزاد در گفت و گو با خبرنگار زیتون با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی  همیشه راه گشا بوده به طوری که همیشه در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی،نظامی و اجتماعی بوده و سربلند و با افتخار گشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی گفت: روحیه ایثار و فداکاری و جهادی ویژگی اصلی بسیج بوده که همواره با عقلانیت توام با عشق و ایمان حاضر شده است .پزشکان، اساتید،دانشجویان مهندسان و سایر اقشار مختلف جامعه در قالب بسیج بدون چشم داشت و براساس بصیرت و آگاهی به سمت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کنند. 

,

وی افزود: بسیج در هر شرایطی که نیاز باشد وارد میدان می شود. در عرصه نظامی، در 8سال دفاع مقدس شاهد رشادت ها و فداکاری های بسیجیان بودیم و در عرصه های دیگری از جمله؛فرهنگی وعلمی،بسیج همیشه به نحو احسن عمل کرده است.

,

وی با بیان اینکه مسئولین باید توانمندی های بسیج را درک کنند افزود: اگر در8سال دفاع مقدس،سپاه با پشتوانه بسیج مردمی به وجود آمد و دلاورانه در مقابل استکبار ایستاد،امروزهم باید از توانایی و ظرفیت بسیج در عرصه های دیگر استفاده کنند. نظام بانکی باید تسهیلات لازم را در اختیارجوانان بسیجی قراردهند تا با ایجاد شرکت های دانش بنیان و رونق کسب و کار به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند.

,

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی گفت: بسیج در قالب تشکل یعنی مردم انقلابی،ولایت مدار،با بصیرت وآینده نگر که هر وقت در هر عرصه ای از جمله نظامی دفاعی  یا علمی وارد شده است کاری کرده که موجب حیرت دشمنان اسلام و استکبار جهانی شده است. رمز موفقیت بسیج روحیه جهادی و انقلابی است.مقام معظم رهبری همیشه تاکید بر میدان دادن بر بسیجیان جوان دارند.همان طوری که با روحیه انقلابی و بسیجی  در عرصه دفاع موشکی برقله های افتخار ایستاده ایم در عرصه های صنعتی دیگری از جمله خودرو سازی وتولید می توانیم به سطح بالاتری دست یابیم

,

عضو هیئت علمی دانشگاه اضافه کرد: بسیج در جامعه ایران  تشکیل یافته و به الگویی موفق تبدیل شده است.ملت های مسلمانان عراق،سوریه و یمن با استفاده از تجربه موفق بسیج مردمی در ایران به عنوان الگویی موفق در منطقه الهام گرفتند و با این روش با تقویت جبهه مقاومت در کشورهای منطقه در مقابل فتنه تکفیری صهیونیستی ایستادگی کردند. در روزهای اخیر نیز شاهد پیروزی کامل جبهه مقاومت در مقابل گروههای تکفیری همچون داعش بودیم که بسیج مردمی حشدالشعبی عراق حاصل استفاده ازتجربه  بسیج در ایران است.

,

متفکر آزاد اضافه کرد: با توجه به اینکه 38 سال از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) می گذرد شجره طیبه بسیج به درختی تناوری تبدیل شده است که  هرچه بیشتر از پیش کارآزموده تر و با بصیرت تر وعقلانیت بیشتر  با تکیه بر علم، درراه آرمان های انقلاب اسلامی عمل می کند. ضرورت جامعه ایجاب می کند که بسیج به سطوح معین محدود نشود و از ظرفیت بالقوه ای که دارد در سطوح و لایه های مختلف به نقش آفرینی بپردازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه