اخبار داغ

دادستان جدید نهاوند معرفی شد+ تصاویر

دادستان جدید نهاوند معرفی شد+ تصاویر
با حضور مسئولان قضایی استان همدان دادستان جدید نهاوند معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی دادستان جدید نهاوند معرفی شد و از زحمات دادستان سابق قدردانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

در این مراسم سید هادی مصطفوی به‌عنوان دادستان جدید نهاوند معرفی و از سعید احمدی فر دادستان سابق این شهرستان قدردانی شد.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: فرصت خدمت به مردم و رفع مشکلات انها فرصتی است که در اختیار مسئولان قرارگرفته است بنابراین مسئولان برای حل مشکلات مردم و رضای خداوند باید در این راستا تلاش کنند.

,

وی اظهار داشت: همه مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید در خدمت مردم باشند و از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: رعایت قانون و مقررات و رسیدگی به کار مردم از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها و ازجمله دستگاه قضایی است که امیدواریم دادستان جدید مانند دادستان سابق با تعامل با سایر مجموعه‌های شهرستان در این راه قدم بردارد.

,

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام پیرمحمد احمدوند رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: مجموعه قضایی با خاطر ارتباط مستقیم با مردم و به‌عنوان مکانی برای حل مشکلات قضایی مردم دارای وظیفه خطیری است.

,

وی عنوان کرد: خط قرمز همه ما قانون است و رعایت قانون باید فصل الخطاب همه ما باشد.

,

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان همدان افزود: ضرورت برخورد با متعرضان به عرصه‌های منابع طبیعی و مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز ازجمله این کارها است که دادستانی باید به این موارد ورود کند که در این راه همه مسئولان باید دستگاه قضایی را یاری کنند.

,

وی در پایان گفت: دادستان سابق نهاوند به‌عنوان دادستان جدید شهرشان ملایر معرفی خواهد شد و دادستان جدید نهاوند نیز سابقه تصدی سمت دادستانی شهرستان کبودرآهنگ را بر عهده داشته است.

,

سید هادی مصطفوی دادستان جدید نهاوند نیز در این مراسم گفت: باید با تلاش و تعامل با سایر دستگاه‌های مربوطه شهرستان نهاوند بتوانیم قانون را رعایت کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

,

وی افزود: رعایت مر قانون، فعال کردن شوراهای حل اختلاف، شناخت آسیب‌ها و انحراف‌ها و برخورد متناسب با موضوع جرم را ازجمله اولویت‌های برنامه کاری خود عنوان کرد.

,

 

,

1475564

, 1475564,

1475563

, 1475563,

1475561

, 1475561,

1475562

, 1475562,

1475565

, 1475565,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه