اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

یکی از افتخارات بسیج ایجاد اشتغال است

یکی از افتخارات بسیج ایجاد اشتغال است
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: یکی از افتخارات بسیج ایجاد اشتغال است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،همایش هفته بسیج ، افتتاح پایگاه بسیج خواهران و تجلیل از خانواده شهید کارکنان شرکت ایران ترانسفو با حضور  قاسم محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) ، حجت الاسلام نجم الدین فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان ،  فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و فتحی پور مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

حجت الاسلام نجم الدین فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با تبریک هفته بسیج گفت : شهید مدافع حرم خیرالله صمدی از پرورش یافتگان مکتب بسیج بود و ما باید به شهیدان انقلاب اسلامی افتخار کنیم .

,

حجت الاسلام فتحی با اشاره به تاریخچه بسیج و دستور تاریخی امام خمینی (ره) درمورد تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت : بسیج شامل سه رکن اساسی مکتب اسلام ، ولایت مطلقه فقیه و مردمی بودن  است .

,

وی در ادامه گفت : بسیج مرز جغرافیایی ندارد و تمام برادران حشد الشعبی عراق ، برادران لشگر فاطمیون و زینبیون و حیدریون کشورهای افغانستان و پاکستان جزئی از بسیج 20 میلیونی جمهوری اسلامی هستند و از اعتقادات خود دفاع می کنند .

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با شرح اقدامات و خدمات بسیج مستضعفین ، بسیج را یک نعمت الهی دانست و تصریح کرد : اگر ولایت فقیه و پشتیبانی بسیج از انقلاب اسلامی نبود ، اسلامی بودن انقلاب شبیه عربستان فعلی می شد که فقط پوسته از دین اسلام را با خود یدک می کشد و این خوشایند استکبار جهانی به ویژه آمریکا است .

,

وی در بخش دیگر سخنان خود به آفت بسیج پرداخت و با شرح آفات بسیج نسبت به مبارزه با نفس گفت : ساده زیستی ، دوری از ریا و تکبر ، در جهت رضای خدا کار کردن و نداشتن حب و بغض افراطی از نشانه های بسیجی ولایی می باشد .

,

حجت الاسلام فتحی در پایان سخنان خود با تشریح خدمات و وظایف بسیج بر ایجاد اشتغال و تولید ملی توسط بسیجیان تاکید نمود و افزود : یکی از افتخارات بسیج ایجاد اشتغال است .

,

انتهای پیام /

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه