اخبار داغ

امام جمعه عجب شیر:

شهدا با خون خود آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند

شهدا با خون خود آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند
امام جمعه عجب شیرگفت :به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا با خون خود آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید در جهت حفظ، نشر و تبیین اهداف و آرمان های آنان تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر، حجت الاسلام محمود شربیانی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: دشمن تلاش دارد انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند از این رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش در جامعه نیاز است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و تبریک هفته بسیج بر تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی های شهدا، وظیفه همگانی است چرا که آنان جان خود را در دفاع از نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما است که یاد آنان را زنده نگه داریم.
وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا با خون خود آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید در جهت حفظ، نشر و تبیین اهداف و آرمان های آنان تلاش کنیم.
وی افزود: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و امیدوارم بتوانیم با حرکت در مسیر آنان و جلب رضایت حق تعالی، خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.
حجت الاسلام شربیانی گفت: اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بوده و ادامه راه آنان پاسخی به ایثار و از خوگذشتگی این انسان های بزرگ است.
هم زمان با هفته بسیج و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌ های شهدا، مزار شهدای شهر عجب شیر با حضور فرماندار،امام جمعه، خانواده شهدا و دیگر مسوولان شهرستانی گلباران شد.
شهرستان عجب شیر در دوران دفاع مقدس ۲۲۸ شهید گلگون کفن و ۴۰۹ جانباز سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر,
,
,
,
,
,
,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه