اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نابودی داعش هیمنه آمریکا را در هم شکست

نابودی داعش هیمنه آمریکا را در هم شکست
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به تلاش برای حفظ روحیه جهادگری، گفت: شکست و نابودی داعش هیمنه آمریکا را در هم شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی ظهر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در محل دانشگاه ارومیه برگزار شد، با تبریک موفقیت سربازان اسلام و سردار قاسم سلیمانی در شکست داعش، اظهار داشت: داعش که حاصل سالها تلاش اتاق فکر آمریکایی ها بوده، رنگ و بوی دینی و اسلامی به این گروهک تروریستی داده شد، بر لبان آن ها ذکر الله اکبر جاری بود، این شکست مفتضحانه ای برای آمریکایی ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به دیدار روز گذشته با مقام عظمای ولایت به مناسبت سالروز گرامیداشت هفته بسیج، افزود: رهبر معظم انقلاب، یکی از شیوه های دشمن را ناامید کردن مسلمانان عنوان کرده و فرمودند؛ خیلی ها در دوران جنگ تحمیلی پیروزی ایران را دور می پنداشتند اما میسر شد و در دوران نظام شاهنشاهی نیز اینگونه شاه پهلوی که امپراطور خاورمیانه و نور چشمی آمریکایی ها بود را ملت مسلمان ایران به زیر کشاندند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به الگوی خوب و نمونه جهادگران برای ملت ایران، تاکید کرد: ملت ایران در ۴ دهه گذشته که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد هرگز از دشمن نهراسیده است، آن چنانکه در کربلا ۷۲ تن مقابل لشکر ۳۰ هزار نفری ایستادند، اگر امروز صاحب عظمت و اقتداریم آن را مدیون شهدا هستیم.

,

وی، با تاکید بر الگو بودن فرماندهان دفاع مقدس همچون شهید همت و شهید مهدی باکری گفت: اگر ملت ما در جنگ تحمیلی طی ۸ سال، ابرقدرت دنیا را شکست دادیم، بخاطر قدرت مردان ما بود.

,

حجت الاسلام سرائی، با بیان خاطراتی از امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شجاعت ایشان را بی نظیر و نترس از مرگ عنوان کرد.

,

اجرای گروه تواشیح طوبی با اجرای قطعاتی بنام ایران و شهید زینت بخش مراسم بسیجیان بود.

,

همچنین در پایان این مراسم از جمعی از نخبگان بسیجی اقشار بسیج سپاه شهدای آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه