اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

ما به وعده صادق اطمینان داریم/ به زودی پرچم اسلام در سرزمین های اشتغالی برافراشته می شود

ما به وعده صادق اطمینان داریم/ به زودی پرچم اسلام در سرزمین های اشتغالی برافراشته می شود
امام جمعه جمعه میاندوآب گفت: سرباز رهبری گفت تا کمتر از سه ماه دیگر داعش از بین خواهدرفت و کمتر از دو ماه این وعده محقق شد و رهبر آن سرباز نیز گفته اسرائیل۲۵سال آینده را نخواهددید، ما به این وعده صادق اطمینان داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جمع بسیجیان و مسئولان میاندوآب  با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج لشگر مخلص خدا و حافظ نظام و انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به وقایع اخیر در منطقه و با بیان اینکه لبنان عروس خاورمیانه است، افزود: ما با روحیه و قدرت بسیجی به پیش رفته و عمل می کنیم.

,

وی گفت: تا زمانی که سردار سلیمانی ها و بسیجی ها هستند هیچ کشوری نمی تواند در کشورهای منطقه نفوذ کرده و ماجراجویی کند.

,

حسن زاده با بیان اینکه ما به وعده صادق اطمینان داریم، تصریح کرد: سردار سلیمانی، سرباز رهبری گفت تا کمتر از سه ماه دیگر داعش از بین خواهدرفت و کمتر از  دو ماه این وعده محقق شد و رهبر آن سرباز نیز گفته اسرائیل۲۵سال آینده را نخواهددید، ما به این وعده صادق اطمینان داریم.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دشمن همواره در محاسبات خود دچار اشتباه شده است، اظهار کرد: بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و اگر ترامپ نیز خطا کند این بار ان شاالله پرچم اسلام را در سرزمین های اشغالی، تل آویو و حیفا برافراشته می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه