اخبار داغ

استاندار زنجان:

شورای فنی در استان زنجان با اقتدار با تخلفات ساختمانی برخورد کند/ افزایش ضریب کنترل و نظارت‌ها به سالم‌سازی ساخت و سازها کمک می‌کند

شورای فنی در استان زنجان با اقتدار با تخلفات ساختمانی برخورد کند/ افزایش ضریب کنترل و نظارت‌ها به سالم‌سازی ساخت و سازها کمک می‌کند
استاندار زنجان با تاکید بر افزایش سخت‌گیری‌ها در اتمام ساختمان‌ها و پروژه‌های عمرانی گفت: شورای فنی در استان زنجان با اقتدار با تخلفات ساختمانی برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اسدالله درویش‌امیری امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با تبریک هفته بسیج و تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه به کم بودن عمر ساختمان‌ها، ابنیه‌ها و پلها در کشور اشاره و اظهار کرد: باعث سرافندگی است که طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، ساختمان‌ها و پلها عمرشان کوتاه بوده و با یک لرزش فرو بریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: چرا ما باید تجربه فروریختن یک بیمارستان تازه تاسیس در سال ۶۹ را دوباره در سال ۹۶ و در زلزله غرب کشور تکرار کنیم، این بیمارستان را بخش خصوصی نساخته بلکه دولت آن را ساخته است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه مهندس ناظر و پیمانکار به وظایف خود عمل نکرده‌اند، ابراز کرد: این اتفاقات اعتبار نظام مهندسی ما را زیر سوال می‌برد.

,

وی با تاکید بر اینکه شورای فنی نباید از کنار این موضوعات به راحتی عبور کند، خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه در صورت کوتاهی مسئول مردن و جان مردم هستند.

,

درویش‌امیری با بیان اینکه این کوتاهی‌ها هم در بخش خصوصی و هم در دولتی وجود دارد و مختص یک بخش نیست، عنوان کرد: در ارتباط با ساختمان‌ها و پروژه‌های استان برای برخورد با متخلفان از تصمیمات سخت‌گیرانه دفاع خواهم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه شورای فنی باید با اقتدار با تخلفات برخورد کند، تصریح کرد: هر کوتاهی در این زمینه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید طوری عمل کنیم که ۱۰ سال آینده این حرفها را در مورد ما بزنند، اظهار کرد: هرچقدر ضریب کنترل و نظارت بالا برود به سالم‌سازی در ساخت و ساز کمک می‌کند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صادرات گفت: رونق اقتصادی در گرو صادرات است و هر چقدر بیشتر صادر کنیم به اقتصاد استان کمک کرده‌ایم.

,

درویش‌امیری به حمایت از صادرات محصولات کشاورزی نیز تاکید کرد و افزود: کشاورزان ما باید از صادرات محصولات کشاورزی سود ببرند.

,

وی به محدود بودن منابع مالی دولت نیز اشاره کرد و یادآور شد: باید حداکثر دقت را در توزیع منابع محدود به کارگیریم.

,

استاندار زنجان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره بازدید اخیر خود از انتقال خون استان امکانات و تجهیزات خوب این سازمان گفت: مرکز انتقال خون استان به مرکزی با تجهیزات مدرن تبدیل شده است.

,

وی با بیان اینکه تمام عملیات خون‌گیری بدون دخالت دست صورت می‌گیرد، ابراز کرد: امروز تمامی اهدا کنندگان و مراجعه کنندگان با اطمینان و اعتماد کامل به این مرکز مراجعه می‌کنند.

,

درویش‌امیری با بیان اینکه مرکز انتقال خون زنجان ظرفیت خوبی برای استان است، خاطرنشان کرد: نخستین استانی بودیم که بعد از زلزله کرمانشاه خون به مناطق زلزله زده فرستادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه