اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی سازمان برنامه‌وبودجه استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های کشاورزی و دامپروری مناطق روستایی

پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های کشاورزی و دامپروری مناطق روستایی
معاون برنامه‌ریزی سازمان برنامه‌وبودجه استان در سفر به فارسان از پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره جهت نرخ بیکاری در روستاهای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت: در راستای کاهش نرخ بیکاری جوانان در استان و به‌ویژه در مناطق روستایی کارهایی مستمری صورت گرفته تا بتوانیم این امر مهم را به نتیجه برسانیم.

وی در ادامه افزود: در پی ابلاغ قانون توسعه اشتغال‌زایی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان به‌عنوان دستگاه ناظر و راهبر سسلسه جلساتی برگزار می‌شود که در این جلسات در خدمت دهیاران روسای محترم شوراهای اسلامی روستاها هستیم و ابعاد طرح را تبیین می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح بیش از 400 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره و بلندمدت به مناطق روستایی استان اختصاص داده‌شده است.

باید در امر رونق مناطق گردشگری کوشا باشیم

وی اظهار داشت: جوانان جویای کار و متقاضی دریافت این تسهیلات می‌توانند با ارائه طرح‌های پیشنهادی مختلف دام‌پروری، کشاورزی و گردشگری از این تسهیلات استفاده کنند و در امر رونق مناطق گردشگری نیز کوشا باشند.

وی بابیان اینکه در مناطق روستایی ما فرصت اشتغال زیادی وجود دارد، اظهار داشت:ایجاد فرصت شغلی در بین روستائیان به‌مراتب بیشتر از شهرها می‌باشد و این نیازمند همت و تغییر نگرش بین مردم و مدیران می‌باشد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه