اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار زنجان:

میانگین تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی کمتر از ۵۰ درصد بوده است/ لزوم پاسخگویی مسئولان در زمینه تخلفات ساختمان اورژانش شهید بهشتی زنجان

میانگین تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی کمتر از ۵۰ درصد بوده است/ لزوم پاسخگویی مسئولان در زمینه تخلفات ساختمان اورژانش شهید بهشتی زنجان
معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: مسئولان در زمینه تخلفات ساختمان اورژانش شهید بهشتی زنجان پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جواد رحمتی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی در استان به صورت مستر اجرا می‌شود، اظهار کرد: هر سال در این پروژه‌ها بخشی از اهداف محقق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به طرح فاضلاب زنجان که از ۲۵ سال قبل در دست اجرا است، افزود: با توجه به حجم بالای پروژه‌ها نباید انتظار داشت که برخی از پروژه‌ها در مدت زمان یک یا چهار سال به اتمام برسند.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه میانگین تخصیص اعتبارات از ۵۰ درصد کمتر بوده است، ابراز کرد: عدم تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی سبب طولانی شده پروژه‌ها می‌شود.

,

وی به بازیدی که از مناطق زلزله‌زده غرب کشور داشت اشاره و خاطرنشان کرد: بیمارستان اسلام آباد در این منطقه ۸ ماه قبل به بهره‌برداری رسیده اما در این زلزله فرو ریخته است.

,

رحمتی با بیان اینکه این قصور قابل قبول نیست، گفت: بیمارستانی که باید خود سرپناه باشد چنین وضعیتی پیدا کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی در این زمینه پاسخگو خواهند بود، عنوان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در استان به صورت جدی به مسائل ساختمانی توجه کنند و این زلزله و اتفاقات آن برای ما عبرت باشد.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان آخرین دستگاه در رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: اگر این دستگاه‌ کیفیت مدنظر را لحاظ نکند ساخت پروژه‌ها به دستگاه‌های دیگر داده شود.

,

وی به تخلفات ساختمان الحاقی اورژانس شهید بهشتی زنجان اشاره و تصریح کرد: مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

,

حسین امیدمقدم معاون سازمان برنامه ریزی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به آمار جمعیتی استان گفت: جمعیت استان زنجان در حال حاضر در میان سالی قرار دارد و در حال حرکت به سمت پیری است.

,

وی افزود: جمعیت استان زنجان از ۳۸۶ هزار و ۲۰۱ نفر در سال ۳۵ به یک میلیون و ۵۷ هزار و ۴۶۱ نفر رسیده  که بیش از ۲.۷ برابر شده است.

,

معاون سازمان برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه جمعیت شهری کشور ۱۰ برابر و جمعیت روستایی ۱.۶ برابر شده است، عنوان کرد: جمعیت روستایی در استان زنجان ثابت مانده است.

,

وی مهاجرت و تبدیل نقاط روستایی به شهری را از دلایل افزایش جمعیت شهری دانست و افزود: جمعیت بین ۱۵ تا ۶۴ سال به ۶۹.۴ درصد رسیده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه