اخبار داغ

یعقوبی مدال نقره مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم را بر گردن آویخت

یعقوبی مدال نقره مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم را بر گردن آویخت
تکواندوکار جویباری وزن 68- کیلوگرم کشورمان با 4 برد و یک باخت موفق شد عنوان نایب قهرمانی مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم را به نام خود ثبت کند و سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، رقابت‌های انتخابی اولین دوره مسابقات گرنداِسلم برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) از امروز (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز و به مدت دو روز در سالن «تای هو» شهر "ووشی" چین ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

دراین رقابت‌ها ابوالفضل یعقوبی نماینده کشورمان در روز نخست موفق شد با 4 پیروزی و یک شکست عنوان نایب قهرمان این رقابت‌ها را کسب نماید.

یعقوبی پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار به مصاف «هیوک لی» از کره جنوبی رفت 23 بر 3 به برتری رسید. در ادامه رو در روی «ماتئو رودی» از دومنیکن قرار گرفت و 17 بر 5 پیروز شد.

وی در سومین مبارزه و در راند طلایی بر «شین دانگ» کره‌ای دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2015 غلبه کرد و راهی نیمه‌نهایی شد.

نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در این دیدار برابر میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان قرار گرفت و توانست با نتیجه 6 بر 3 به فینال راه پیدا کند.

یعقوبی در فینال با «کراسنو بوریس» روس قهرمان یونیورسیاد 2017 و نایب قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی اروپا مبارزه کرد و نتیجه را 8 بر 7 واگذار کرد تا بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

گفتنی است؛ این مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

لازم به‌ذکراست نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه