اخبار داغ

مسئول سیاسی سپاه قاین:

مادران شهدا در عمل ثابت کردند که استاد اخلاق‌اند/ مادران شهدا پرچمدارنظام اسلامی هستند

مادران شهدا در عمل ثابت کردند که استاد اخلاق‌اند/ مادران شهدا پرچمدارنظام اسلامی هستند
مسئول سیاسی سپاه قاین گفت: مادران شهدا، بزرگترین نیکی و خدمت را به نظام وانقلاب اسلامی کردند و پرچمدارنظام اسلامی مادران شهدا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، فرخنده مسئول سیاسی سپاه ناحیه قاینات بعدازظهر امروز در جمع  تعدادی از مادران شهدا که با عنوان "همایش مادران بهشتی " وبه همت حوزه های بسیج خواهران شهرستان برگزار شد گفت: امنیت وآسایش امروز ما مدیون تلاش ها وفداکاریهای فرزندان شما وایثارگری های شما وخانواده شهداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: صبر واستقامت زینب وار شما وتربیت  فاطمه گونه شما چنین فرزندانی را تقدیم نظام وانقلاب نموده است.

,

فرخنده در ادامه گفت:شما مادران شهدا در عمل ثابت کردید که استاد اخلاق هستید ودل شما برای نظام می تپد وباید از شماها درس بگیریم.

,

وی افزود: شما مادران شهدادر صحنه عمل نشان دادید که پیروانقلاب اسلامی هستد

,

 

,

این مقام مسئول گفت:شما مادران شهدا صحنه های انقلاب ودوران جنگ را دیدید وفرزندان خودرا برای دفاع از سرزمین فرستادید واین عمل  وتشخیص به موقع شما ولبیک به امام حسین زمان وعلی زمان جای تقدیر وتشکر دارد .

,

وی گفت:فرزندان شما جامعه را امن کردند ونعمت امنیت  امروز ما به برکت خون شهداست

,

فرخنده ادامه داد:مقام مادر در دین ما جایگاه واهمیت بسیاری داردوزنان نقش بسیار زیادی از صدر اسلام در پیروزی های اسلام ونظام داشته اند واز جمله می توان به صحرای کربلا اشاره کرد که  صبر حضرت زینب (س)در صحرای کربلا ،الگویی برای مادران شهدای مامی شود.

,

وی گفت:از دامن چنین مادرانی مرد به معراج می رود وفرزندان شما به شهادت می رسند.

,

مسئول سیاسی سپاه قاین ادامه داد:شما مادران شهدا،بزرگترین نیکی وخدمت را  به نظام وانقلاب اسلامی کردید ومادران شهدا پرچمدارنظام اسلامی هستند وبه استناد فرمایشات امام خمینی(ره) زنان به مردان روحیه دادند واز دامن زنان مرد به معراج می رود .

,

, ,

وی داشت:شمامادران شهدا رزمنده اسلام تربیت کردیدوثابت کردید که اگر فرزندان شما در زمان امام علی(ع)هم بودند شاید به امام جسارت نمی شد

,

فرخنده در بخش دیگری از سخنان خود گفت:شمامادران شهدا کار حسینی وزینبی کردید چون شجاعت قدم گذاشتن روی هوای نفس مال شما مادران شهدا بود وفرزند دلبند خودتان را برای دفاع از نظام فرستادید ومثل امام حسین(ع) که فرزندانش را در کربلا برای دفاع از اسلام آورد وصبر شما یک کار زینبی است.

,

وی تصریح کرد؛اما نباید در حال حاضر خاطر جمع بود وباید مواظب نقشه های جدید دشمن باشیم ،چرا که دشمن امروز به دنبال این است که نسلی تن پرور تحویل جامعه ما دهد ومی خواهد خانواده های مارا از هم بپاشد

,

 

,

مسئول سیاسی سپاه قاین ادامه داد:متاسفانه امروز دشمن کاری کرده است که حتی نگاه اندکی از افراد جامعه ما به زندگی عوض شده است وقطعااگر نوع نگاه به زندگی عوض شود وسبک زندگی اسلامی به سمت زندگی غربی چرخش کند هم از خدا واز شهداطلبکار می شویم   ودائم به نظام غر می زنیم وحاضر نیستیم زیبایی های زندگی ونعمات زندگی  خود را ببینیم.

,

 

,

وی افزود:در زندگی ما اگر این نگاه را دشمن بخواهد از ما بگیرد واندیشه شهید پروری ورزمنده پروری را از ما بگیرد ممکن است  ما از نظام طلبکار هم باشیم

,

فرخنده گفت:نوع نگاه ما در زندگی اززاویه ای که به قضایا نگاه می کنیم بسیار مهم است ونگاه ما منجر به نوع برداشت ما می شود

,

وی اظهارداشت:نکند دشمن نوع نگاه  ما وخانواده شهدا وایثار گران را به نظام عوض کند ودر اراده ما ضعف ایجاد کند.

,

فرخنده با اشاره به سخنان رهبری گفت:ایشان  می فرمایند:دشمن اگر در بین شما ذره ای جدایی احساس کند مواظب باشید که بدون شک در صدد نفوذ بر می آید

,

وی بیان داشت:هرجایی که دشمن بداند در پایداری نظام وپایداری بنیه نظام  شخص یا نهادی نقش  ویژه است  روی آن ویژه سرمایه گذاری می کند

,

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: جدای از افتخاراتی که  بسیج ودلیر مردان وشیرزنانی که تقدیم نظام کرده است دشمن هم روی بسیج ویژه کار کرده است ودشمن هم می گوید اگر توانستیم بسیج را از محور اصلی آن خارج کنیم بقیه  نهادهای انقلاب هم تضعیف  وخارج خواهندشد واین حرف کارشناس ارشد ضد ایرانی است وباید هوشیار باشیم.

,

وی افزود:هرجایی ما ویژه درخشیدیم دشمن هم روی همان افراد ویژه کار می کند

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه