اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

گلباران مزار لاله‌های عشق و دلدادگی در شهرستان خلیل آباد

گلباران مزار لاله‌های عشق و دلدادگی در شهرستان خلیل آباد
مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج در گلزار شهدای روستای دهنو از توابع شهرستان خلیل آباد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج عموم مسئولان شهرستان خلیل آباد و بسیجیان دریادل این شهرستان به همراه خانواده شهدا و ایثاراگران بر سر مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت و آرامش روستای دهنو از توابع این شهرستان حاضر شدند و با نثار گل قبور این بزرگواران را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

حجت الاسلام علی نوری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: وظیفه اصلی تمام آحاد جامعه حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده است.

,

وی با بیان اینکه ما باید گلزار و آرمان های والای این شهیدان را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب هزینه های سنگینی داشت که تقدیم چندین هزار شهید نیز از جمله هزینه های حفظ این انقلاب است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه حضور ما در این گلزار شهدا برای ادای احترام و سپاسگذاری از این عزیزان است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه آینده روشنی را برای انقلاب و کشور خود رقم بزنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه