اخبار داغ

در کارگاه یک روزه تولید سیب زمینی صورت پذیرفت؛

آشنایی سیب زمینی کاران شهرستان بهار با طریقه مصرف کودهای نوین و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی

آشنایی سیب زمینی کاران شهرستان بهار با طریقه مصرف کودهای نوین و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی
دومین کارگاه آموزشی و ترویجی (همایش یک روزه) تولید محصول سیب زمینی با اولویت مصرف بهینه کود مرغی و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه،  دومین کارگاه بزرگ آموزشی و ترویجی مصرف بهینه و بهنگام نهاده های کشاورزی (کنسانتره کود مرغی بهداشتی و پلیت شده) با هدف تولید محصول سالم سیب زمینی و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی (آب ، خاک و هوا و ...) توسط شرکت تعاونی سیب زمینی کاران بهار و پشتیبانی شرکت بیوران تولید کننده کودهای مرغی بهداشتی و پلیت شده از آذربایجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

در این برنامه آموزشی و توجیهی که با نظارت و همکاری اداره ترویج جهاد کشاورزی انجام شد بیش از 100 نفر از کشاورزان سیب زمینی کار شهرستان بهار و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی ، مراکز تابعه ، تشکلها و تعاونیها شرکت داشتند.

,

عزیز اله باقری، محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی همدان برای حاضرین مطالب علمی و فنی و کاربردی در ارتباط با تغذیه گیاهی و استفاده از نهاده ها (کودهای مورد نیاز) ارئه کرد.

,

 سپس معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان نیز در ارتباط با سیاستها و برنامه ریزی های مدیریت جهاد کشاورزی در زراعت و تولید سیب زمینی سخنرانی و به سئوالات حاضرین پاسخ داد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه