اخبار داغ

صنایع خاص ایران مورد هجمه دشمن؛

رشد کارآفرینی در استان یزد معنا ندارد!

رشد کارآفرینی در استان یزد معنا ندارد!
استاد دانشگاه و کارآفرین یزد گفت: متاسفانه کشاورزی و برخی از صنایع مختص ایران مورد هجمه کشورهای غربی قرار گرفته است و باید مراقبت این هجمه های اقتصادی دشمنان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، کارگاه آموزشی اشتغال، کارآفرینی و کسب و کار موفق در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که به صورت برنامه مشترک ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، بسیج مهندسین و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه،,

در این کارگاه، دکتر سید اسد هاشمی مقدم استاد کارآفرین و اولین مرکز مشاوره استان یزد در این همایش اظهار کرد: داعش نابود شده است و باید به نابودکنندگان آن تبریک گفت اما داعش درون که همان تنبلی، نا امیدی و عدم خودباوری است در درون جوانان ما از بین نرفته است.

,

اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، صرفا در شعار خلاصه شده است
هاشمی مقدم با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال صرفا در شعار خلاصه شده است، گفت: کسب و کار از تعهد به خود شروع می شود و یک کارآفرین موفق، کسی است که بتواند قبل از اینکه به سراغ کاری برود و یا در پی ایده های جدید باشد آموزش لازم را ببیند چرا که بدون آموزش، کار به شکست می انجامد.

, اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، صرفا در شعار خلاصه شده است,
,

استاد کارآفرین استان یزد با تاکید بر اینکه شهدا اهل شعار نبوده و عمل محور بودند ادامه داد: همه ما نسبت به خون شهدا موظف هستیم؛ باید همچون شهدا، فرهنگ کارآفرینی را در بین جوانان ترویج داد و بدانیم که بزرگ ترین امر به معروف امر به کار و پرهیز از بیکاری است.

,

وی وظیفه خانواده را در ایجاد روحیه کار، تلاش و مبارزه با تنبلی مهم عنوان کرد و گفت: خانواده بویژه زنان نسبت به تربیت نسل کارآمد موظف هستند نه اینکه نسلی پرورش یابد که دائما در فضای مجازی و بدون هدف بچرخد.

,

هاشمی مقدم تشخیص دهید فرصت را یکی دیگر از لوازم کار موفق برشمرد و گفت: جوانان باید به دنبال فرصت و ایده جدید باشند و برکت را در خود باوری بجویند نه اینکه منتظر کمک های دولت باشند.

,

این استاد دانشگاه داشتن روحیه تعامل در کسب و کار باید و تفکر را ضروری دانست و افزود: موفق ترین افراد کسانی هستند که از تفکر خود استفاده می کنند؛ ایده به این معناست که نیاز را با فرصت ترکیب کرد؛ نیاز را جستجو کرده و پس از نیازسنجی، با بررسی طرح قدم در راه موفقیت گذاشت.

,

وی با تاکید بر اینکه کارآفرینی استان یزد پایین است افزود: متاسفانه کشاورزی و برخی از صنایع مختص ایران مورد هجمه کشورهای غربی قرار گرفته است و باید مراقبت این هجمه های اقتصادی دشمنان بود.

,

انتهای پیام / ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه