اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

مسئولان شهرستان پاوه به دیدار خانواده شهدا رفتند

مسئولان شهرستان پاوه به دیدار خانواده شهدا رفتند
همزمان با هفته بسیج معاون فرماندار پاوه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمع دیگری از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدا با آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزار ماسوله، همزمان با هفته بسیج معاون فرماندار پاوه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمع دیگری از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدا با آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

در این دیدار معاون فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است. 

,

سید نجیب میرانی دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ان را افتخاری بزرگ عنوان کرد.

,

وی گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند. 

,

وی ادامه داد: شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار هستند و باید تلاش شود که فرهنگ دیدار با خانواد شهدا در جامعه ترویج داده شود.

,

سید نجیب میرانی در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و باید تلاش کرد این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

,

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند. 

,

سرهنگ بهشتی راد افزود: دشمن سرمایه گذاری بسیاری زیادی برای گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جوانان کشور انجام داده است.

,

وی ادامه داد: امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و از خود گذشتی شهدا و جانبازان است و همه مردم مدیون شهدا هستند.

,

وی در پایان گفت: همچنین بزرگواری پدران، مادران، همسر و فرزندان شهدای عزیز مثال زدنی و الگویی ارزشمند برای ما است و وظیفه داریم در مقابل این همه بزرگواری سر تعظیم فرود آورده و از آنان با حضور در خانه هایشان و دیدار با آنان تجلیل کنیم.

,
,
,
,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه