اخبار داغ

به منایسبت هفته بسیج انجام شد؛

ویزیت رایگان 100 بیمار نیازمند روستای محروم گلستان مه ولات

ویزیت رایگان 100 بیمار نیازمند روستای محروم گلستان مه ولات
به همت سپاه ناحیه مه ولات و با همکاری بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان همزمان با هفته بسیج ویزیت رایگان در مناطق محروم روستای گلستان مه ولات انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات،بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان مه ولات به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک  بسیج اقدام به اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم روستای گلستان مه ولات کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات این باره گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج ،بسیج جامعه پزشکی سپاه مه ولات با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، در راستای محرومیت زدایی در روستاهای محروم مه ولات خدمات ارائه شده رایگان شامل ویزیت پزشک عمومی همراه با دارو  به مراجعه کنندگان ارائه گردید.

,

 مقدم یادآور شد:روستای گلستان یکی از روستاهای محروم شهرستان است که اکثر مردم تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی هستند و لازم است مسولین توجه بیشتری در امر خدمت رسانی به ویژه خدمات پزشکی و دارویی به این مردم داشته باشند.

,

وی افزود: در این طرح یک روزه  100 نفر از خدمات  ویزیت  رایگان پزشک عمومی و داروی رایگان بهره مند  شدند.

,

فرمانده سپاه مه ولات به اعزام تیم های پزشکی در طول سال به مناطق محروم اشاره کرد و بیان داشت: در طول سال اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم به صورت رایگان از برنامه های سپاه پاسداران شهرستان می باشد که با جدیت از سوی بسیج جامعه پزشکی پیگیری می شود.

, .,

انتهای خبر/

, انتهای خبر/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه