اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان :

فرهنگ سازی قاچاق چوب را کاهش می دهد

فرهنگ سازی قاچاق چوب را کاهش می دهد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه ملاحظات منابع طبیعی باید در طرح هادی منظور شود، افزود: فرهنگ سازی قاچاق چوب را کاهش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت؛ محسن یوسف پور درجلسه شورای  حفظ حقوق بیت المال شفت که بعدازظهر پنج شنبه در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد، اظهار کرد: بخش اعظم جنگل های هیرکانی در استان گیلان وجود دارد که نه تنها به گیلان و ایران بلکه متعلق به جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت, صبح شفت,

وی با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی و جنگلی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، گفت: ضمن حفظ منابع طبیعی مردم باید از مزایای آن بهره مند شوند.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان همچنین با بیان اینکه توسعه باید پایدار باشد نه زود گذر، خاطرنشان کرد: برخی از افراد سودجو عرصه ها را تصرف کرده اند.

,

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات اجتماعی در سطح جامعه، تصریح کرد: مردم نباید از خدمات محروم شوند.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در ادامه یادآورشد: در زمینه اجرای طرح هادی نیز این طرح ها در قلب جنگل ها کارایی ندارند و بارها در این باره با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مذاکره شده است.

,

یوسف پور با تأکید براینکه ملاحظات منابع طبیعی باید در طرح هادی منظور شود، افزود: فرهنگ سازی قاچاق چوب را کاهش می دهد.

,

به گفته این مسئول اجرای طرح شناسنامه دار کردن اره موتوری ها در شهرستان شفت نسبت به دیگر شهرستان ها به شکل مطلوبی اجرا شده است.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از  راه های جنگلی در گذشته برای بهره برداری از چوب بوده است، گفت: با توجه به عدم بهره برداری از جنگل های طبیعی به این راه ها نیاز نیست و باید آن دسته از راه ها را که مردم از آن استفاده نمی کنند مسدود کرد تا از آن برای قاجاق استفاده نشود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه