اخبار داغ

کشف محموله 58 کیلویی تریاک و حشیش در جاده شیراز – یاسوج

کشف محموله 58 کیلویی تریاک و حشیش در جاده شیراز – یاسوج
فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان گفت: با هوشیاری ماموران پاسگاه های انتظامی تنگ سرخ و کاکان، بیش از 58 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ، سرهنگ " علی کرم بازیان " در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس در پاسگاه های انتظامی تنگ سرخ و کاکان عصر روز گذشته در محور قدیم یاسوج – شیراز طی عملیاتی مشترک، سه خودروی سواری پراید، سمند و پژو 405 که بصورت باندی قصد جابجایی مواد مخدر را داشتند را متوقف کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار داشت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی در بررسی از خودروی سمند مقدار 28 کیلو و800گرم ماده مخدر از نوع تریاک و 29 کیلو و700 گرم ماده مخدر حشیش که بطرز بسیار ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این خودرو جاسازی شده ای در این خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.  

,

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودروی سمند دستگیر و دو خودروی دیگر که بعنوان اسکورت این محموله بودند نیز توقیف و رانندگان آن نیز دستگیر و هر سه قاچاقچی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

,

سرهنگ " بازیان" تاکید کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر بشدت برخورد خواهد شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه