اخبار داغ

دریادار خانزادی در گرگان:

دریای خزر دریای صلح و دوستی است/ الحاق یک ناو موشک انداز به ناوگان شمال کشور/ هیچ مشکلی از نظر تجهیزات نداریم

دریای خزر دریای صلح و دوستی است/ الحاق یک ناو موشک انداز به ناوگان شمال کشور/ هیچ مشکلی از نظر تجهیزات نداریم
امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بدو ورود به گرگان از الحاق یک ناو موشک انداز به ناوگان شمال کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز در آستانه هفتم آذر ماه(روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی) وارد گرگان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دریای خزر دریای صلح و دوستی است  و پنج کشوری که پیرامون این دریا هستند بدنبال این هستند که امنیت کامل به صورت جمعی در این دریا برقرار شود.

,

دریادار خانزادی تصریح کرد: در حال حاضر هماهنگی هایی بین فرماندهان نیروهای دریایی این منطقه در حال انجام است که نشست سوم آن در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و در آن فضا گفتگوهای بیشتری برای همکاری های بین این کشورها انجام خواهد شد.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش کشور متذکر شد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی پایگاه های خودش را در قسمت جنوب دریای خزر برقرار کرده و آخرین پایگاهی که در این منطقه قرار است برقرار شود پایگاه امیرآباد در شرق دریای خزر است که برای برقراری امنیت بیشتر ایجاد می شود.

,

وی همچنین گفت: ان شاالله طی روزهای آینده الحاق یک ناو موشک انداز را به ناوگان شمال تحت عنوان «سپر» خواهیم داشت که امیدواریم که با الحاق این ناو به این منطقه، آن امنیت جمعی که بدنبال آن هستیم بیشتر محقق شود.

,

دریادار خانزادی خاطرنشان کرد: نیروهای دریایی برای هر تهدید هوشیاری دارند و دریای خزر جایی نیست که تروریست ها با توجه به آمادگی نیروی دریایی و همکاری کشورهای منطقه بتوانند در آن حضور داشته باشند

,

وی افزود: ما به تعداد لازم پایگاه نظامی داریم و هر کجا قرار باشد امنیت برقرار شود نیروی دریایی در آنجا حاضر است.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش ابراز کرد: مهم ترین برنامه برای ما برقراری امنیت کامل در مناطق دریایی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی است و این اصل اول برای ماست، موضوع بعدی برقراری امنیت در دریاهای مجاور و دریاهای آزاد با همکاری کشورهای منطقه و تامین امنیت خطوط مواصلاتی دریاهای کشورهایی است که اقتصاد کشور از این طریق برقرار می شود.

,

امیر دریادار خانزادی در پایان تصریح کرد: هنوز موضوع تحدید و حدود دریای خزر به سرانجام نرسیده است  هر چند درصدی که از طرف حقوقدانان تعیین شود امنیت آن را ما برقرار می کنیم و هیچ مشکلی از نظر تجهیزات وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه