اخبار داغ

فرمانده ناوگان شمال منطقه چهارم دریای خزر:

برنامه ای برای ایجاد پایگاه نظامی در بنادر استان گلستان نداریم/ اعزام 6 ناوگروه به کشورهای حوزه دریای خزر

برنامه ای برای ایجاد پایگاه نظامی در بنادر استان گلستان نداریم/ اعزام 6 ناوگروه به کشورهای حوزه دریای خزر
فرمانده ناوگان شمال منطقه چهارم دریای خزر گفت: برنامه ای برای ایجاد پایگاه نظامی در بنادر استان گلستان فعلا مدنظر نیست و امنیت شرق دریای خزر تامین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ امیر دریادار حمیدرضا باقری، فرمانده ناوگان شمال منطقه چهارم دریای خزر در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن هفتم آذر و سالگرد رشادت های غیورمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حسین خانزادی(فرمانده نیروی دریایی ارتش) به استان گلستان سفر کردند و در خطبه های نماز جمعه سخنرانی خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

وی در خصوص ایجاد پایگاه نظامی ارتش در دو بندر استان گلستان گفت: در حال حاضر برای ایجاد پایگاه نظامی در استان گلستان برنامه ای مدنظر نیست، با توجه به اینکه ساختار نظامی و نیازمندی پایگاه ها اکنون در بندرامیرآباد پایگاه دریایی شرق خزر فعال شده است دیگر در محدوده استان گلستان نیازی به احداث پایگاه فعلا مشاهده نمی شود و پایگاه امیرآباد نیازمندی دریایی خزر در محدوده شرقی را تامین می کند.

,

آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه تهدیدی را داریم

, آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه تهدیدی را داریم,

دریادار باقری تصریح کرد: نیروی دریایی در حال حاضر ماموریت حفظ و حراست از دریاها را به عهده دارد و این کار دارد به صورت فعال توسط گشت های دریایی صورت می گیرد، امروز اگر احساس کنیم تهدیداتی متصور است مانند گذشته آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه تهدیدی را داریم.

,

وی خاطرنشان کرد: ماموریت نیروی دریایی در دریای خزر در محدوده 20درصد تحت حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ و حراست از بستر و همچنین منابع دریایی در زیر بستر است که این ماموریت به نحو بسیار خوبی در حال شکل گیری است.

,

فرمانده ناوگان شمال منطقه چهارم دریای خزر  متذکر شد: ماموریت دیگر نیروی دریایی برقراری تعامل با کشورهای دریای خزر است که در این راستا در حال حاضر با کشورهایی مثل روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان ارتباطات بسیار خوبی در حوزه نیروهای دریایی صورت گرفته است.

,

دریادار باقری افزود: ما در حال حاضر شش مورد از ناوگروهایمان را به کشورهای حوزه دریای خزر اعزام کردیم ضمن اینکه در مسابقات سال جاری جام دریا که با طراحی روسیه صورت گرفته شرکت داریم، این تعاملات بسیار خوب در جهت حفظ و حراست و برقراری صلح و دوستی درون دریا مهیاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه