اخبار داغ

مسئول فوریت های پزشکی تویسرکان:

تصادف دو خودرو در جاده ولاشجرد، 2فوتی و 1 مصدوم برجای گذاشت

تصادف دو خودرو در جاده ولاشجرد، 2فوتی و 1 مصدوم برجای گذاشت
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان تویسرکان از تصادف روز گذشته دو خودرو که منجر به فوت دو نفر و جراحت شدید راننده شد، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «رضا عزیزی» مسئول فوریت های پزشکی شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: حوالی ساعت 16 بعدازظهر روز گذشته تصادفی در نزدیکی روستای ولاشجرد تویسرکان روی داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: بهشت زهرای روستای ولاشجرد در آن سوی جاده که محل روستا در آنجا است، قرار دارد و یکی از اهالی روستا به همراه پدر و مادر خود برای رفتن به بهشت زهراء، تصمیم دارد از عرض جاده عبور کند که متأسفانه به دلیل بی احتیاطی راننده با یک دستگاه تریلی حمل سنگ برخورد می کنند.

,

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان تویسرکان افزود: نیروهای ما به دلیل وجود پایگاهی در آن حوالی به سرعت به محل حادثه اعزام می شوند، اما بانوی سرنشین به دلیل شدت حادثه در دم فوت می کند و دو نفر دیگر به بیمارستان تویسرکان منتقل می شوند.

,

عزیزی تصریح کرد: یک ساعت پس از اعزام و بودن یکی از آن دو مصدوم، که پدر خانواده است، هم جان به جان آفرین تسلیم می کند و اکنون پسر خانواده با سنی حدود 40 سال، در بیمارستان بستری است.

,

وی عنوان کرد: با وجود جراحت و شکستگی این فرد از ناحیه فک صورت، وضعیت عمومی او مساعد گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه