اخبار داغ

فرماندار گلپایگان:

وضعیت ساختمان های گلپایگان در برابر زلزله مناسب نیست

وضعیت ساختمان های گلپایگان در برابر زلزله مناسب نیست
فرماندار گلپایگان با تاکید بر مقاوم سازی ساختمان های ادارات و لزوم توجه به مسائل ایمنی، گفت: یکی از مشکلات شهرستان گلپایگان قدیمی بودن ساختمان های این منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، حسین فراست عصر دیروز، در جلسه شورای اداری، که در اردوگاه قدس برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت ساختمان های شهر در برابر زلزله مناسب نیست و امنیت لازم را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

فرماندار گلپایگان با تاکید بر مقاوم سازی ادارات و لزوم توجه به مسائل ایمنی و امنیتی در سطح گلپایگان، تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرستان گلپایگان قدیمی بودن آنهاست و بر همین اساس دارای اداره های قدیمی نیز هست.

,

فراست با بیان اینکه باید کمک کنیم اولین شهر در استان اصفهان باشیم که طرحی برای مقابله با حوادث داشته باشد، گفت: باید آمادگی را در دستور کار روزمره خود قرار دهیم و پیش طرح، گروه بندی و تقسیم بندی شهرستانی را انجام دهیم که اگر اتفاقی افتاد آمادگی نسبی داشته باشیم.

,

وی با اشاره به بارش کم باران نسبت به سال گذشته بر لزوم آینده نگری و صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.

,

فرماندار گلپایگان در پایان سخنان خود، همچنین از تخصیص ۳۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی در شهرستان گلپایگان خبر داد.

,

تجربه انقلاب به ما نشان داد هر جا از ظرفیت مردمی استفاده کردیم، برنده واقعی بودیم

, تجربه انقلاب به ما نشان داد هر جا از ظرفیت مردمی استفاده کردیم، برنده واقعی بودیم, تجربه انقلاب به ما نشان داد هر جا از ظرفیت مردمی استفاده کردیم، برنده واقعی بودیم,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان، نیز گفت: انقلاب در این چند سال به ما نشان داد هر جا از ظرفیت مردمی استفاده کردیم، پیروز و برنده واقعی بودیم.

,

سرهنگ محمود فروزاد با یادآوری ناامنی‌هایی که در جنوب غرب کشور اتفاق افتاد و درایت شهید سرافراز سردار شوشتری، عنوان کرد: مردمی کردن بحث امنیت در جامعه اکنون به بهترین نحو در حال انجام است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان، تصریح کرد: بحث شروع برنامه های بسیجی محله محور که با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و روانی جامعه برای ایمن سازی جامعه و مبارزه با سرقت های خرد با همکاری ناجا انجام خواهد شد.

,

سرهنگ فروزاد با بیان اینکه بسیج با رویکرد جدید و با استفاده از ظرفیت مردمی در این قضیه گام برخواهد داشت، مطرح کرد: این فعالیت هایی است که شبکه های اطلاعاتی و امنیتی در سطح شهرستان و کشور انجام می دهند.

,

باید سعی کنیم محیط و بستر گازرسانی برای صنایع تولیدی، گسترده و صنعتی آماده کنیم

, باید سعی کنیم محیط و بستر گازرسانی برای صنایع تولیدی، گسترده و صنعتی آماده کنیم, باید سعی کنیم محیط و بستر گازرسانی برای صنایع تولیدی، گسترده و صنعتی آماده کنیم,

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان در ادامه، گفت: باید در ترویج استفاده بهینه در مصرف گاز، کمک به فرهنگ بهینه مصرف کردن و رعایت نکات ایمنی نهایت تلاش را داشته باشیم.

,

میرهندی، با بیان اینکه از ادارات انتظار داریم که الگوی مصرف باشند در زمینه مصرف گاز، افزود: توسعه و رعایت مسائل ایمنی در صنعت و تولیداتی نظیر صنایع کشاورزی و دامداری الگوی خود قرار داده و سعی کردیم در سطح شهرستان تمام صنایع تولیدی، دامپروری و گلخانه ای از نعمت گاز برخوردار شوند.

,

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم محیط و بستر این امر را برای صنایع تولیدی آماده کنیم.

,

میرهندی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان سه میلیارد و 800 هزار تومان از ادارات و مردم طلب داریم ، مطرح کرد: عملیات اجرایی ما در سطح شهرستان با وصول مطالبات مرتبط شده است و ما زمانی می توانیم خدمت رسانی مستمر داشته باشیم که بتوانیم مطالبه های خود را وصول کنیم.

,

وی با در خواست از ادارات برای تسریع در پرداخت طلب ها، خاطرنشان کرد: رکود صورت گرفته در فعالیت ها به خاطر رکود در اخذ مطالبات است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه