اخبار داغ

گزارش تصویری/

دیدار استاندار مازندران با خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر

دیدار استاندار مازندران با خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر
به مناسبت هفته بسیج، استاندار مازندران به همراه تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی به دیدار خانواده شهید مدافع‌حرم سیدرضا طاهر رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل‌نوین، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، محمد اسلامی استاندار مازندران به همراه عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و قربانعلی‌ ولی‌زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل از خانواده شهید مدافع‌حرم سیدرضا طاهر دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بابل‌نوین،, بابل‌نوین,
                  
محمد اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهید سیدرضا طاهر، اظهار کرد: جانفشانی‌ شهدای دفاع مقدس و مدافع‌حرم امنیت را برای ملت ایران و مردم منطقه به ارمغان آورد، اگر رشادت‌های این  عزیزان در جنگ تحمیلی و سوریه نبود امروز امنیت مرزهای ما به خطر می‌افتاد، خون این شهدای عزیز مدافع حرم بود که  شکست تکفیری‌ها و پایان حکومت داعش را رقم زد.
                
گفتنی‌است پایان‌بخش این دیدار تجلیل از خانواده شهید سیدرضا طاهر و اقامه نماز جماعت در منزل این شهید والامقام واقع در هریکنده بود.
,
, اگر رشادت‌های این,   , عزیزان در جنگ تحمیلی و سوریه نبود امروز امنیت مرزهای ما به خطر می‌افتاد، خون این شهدای عزیز مدافع حرم بود که  شکست تکفیری‌ها و پایان حکومت داعش را رقم زد.,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه