اخبار داغ

در کمتر از سی ساعت؛

بزرگترین پویش مردمی با عنوان "من بسیجی‌ام" از 30 هزار عضو فراتر رفت

بزرگترین پویش مردمی با عنوان "من بسیجی‌ام" از 30 هزار عضو فراتر رفت
جمعی از بسیجیان خراسان جنوبی در هفته بسیج، بزرگترین پویش مردمی را با عنوان "من بسیجی‌ام" راه‌اندازی کردند که به بالاترین میزان خود یعنی بیش از 30 هزار عضو رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جمعی از بسیجیان خراسان جنوبی در هفته بسیج، بزرگترین پویش مردمی را با عنوان "من بسیجی‌ام" راه‌اندازی کردند. این پویش مردمی در کمتر از 30 ساعت به بیشینه تعداد اعضایش یعنی 30 هزار عضو رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
در پویش مردمی "من بسیجی‌ام" آمده است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
هفته بسیج مبارک
,
 
,
در اقدامی خود‌جوش، پویش مردمی "من بسیجی‌ام" در حمایت از بسیج و لبیک به فرمایشات امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به همت جمعی از بسیجیان خراسان جنوبی شروع به فعالیت کرد.
,
 
,
تاکنون تعداد زیادی از مسئولان و مردم در آن عضو شدند.
,
 
,
از دیگر اهداف این پویش مردمی، لبیک به ندای سرلشگر سلیمانی، حمایت از مظلومان و مردم رنج‌کشیده و همچنین لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و بیان و تشکر از خدمات و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی و دیگر فعالیت‌های بسیج است.
,
 
,
ما بسیجیان اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون و آخرین فشنگ سلاح و قلم خود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی رحمه‌الله‌علیه و امام خامنه‌ای مدظله‌العالی خواهیم ایستاد.
,
 
,
در این راه سعی خواهیم کرد بر مفاهیم بنیادین یک بسیجی تکیه کرده و با این مفاهیم غنی و استوار در جهت تربیت، آموزش و ارتقای جوانان و نوجوانان تأثیرگذار باشیم.
,
 
,
در پویش مردمی من بسیجی‌ام سعی شده بدون در نظر گرفتن تفاوت‌های قومی و زبانی و حتی جناح‌بندی‌های سیاسی حداکثر افراد جامعه دربرگرفته شود و علاقه‌مندان می‌توانند به این پویش بپیوندند.
,
 
,
پویش مردمی من بسیجی‌ام
, پویش مردمی من بسیجی‌ام,
 
,
همچنین پویش مردمی دیگری با عنوان "من یک بسیجی‌ام" توسط بسیجیان دیگر شهرهای خراسان جنوبی راه‌اندازی شد که بیش از 6 هزار عضو دارد.
,
 
,
پویش مردمی من بسیجی‌ام
, پویش مردمی من بسیجی‌ام,
 
,
در مجموع، بیش از 36 هزار نفر از فعالان فضای مجازی عضو 2 پویش مردمی من بسیجی‌ام شده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه