اخبار داغ

مدیر کل ستاد مدیریت بحران لرستان:

123 زمین لرزه طی 12 روز گذشته در لرستان ثبت شده/ مصدومین بروجرد به 36 نفر رسیدند

123 زمین لرزه طی 12 روز گذشته در لرستان ثبت شده/ مصدومین بروجرد به 36 نفر رسیدند
مدیر کل ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: طی 12 روز گذشته 123 زمین لرزه در لرستان ثبت شده که بزرگترین زلزله شب گذشته در بروجرد رخ داد که در این زلزله 36 نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "رضا آریایی" مدیر کل ستاد مدیریت بحران لرستان در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: بعد از زلزله بزرگ کرمانشاه در غرب کشور، زلزله های زیادی در لرستان به وقوع پیوسته که زلزله غرب کشور بر گُسل های استان لرستان و ایلام تاثیر گذاشته و سبب بروز این زلزله ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: از روز 21 آبان ماه تا کنون 123 زمین لرزه در استان لرستان ثبت شده که بزرگترین زمین لرزه شب گذشته در بروجرد 4.3 ریشتر بود و یک زلزله دیگر که 4 ریشتر بود در لرستان ثبت شد که در این زلزله 36 نفر تا کنون مصدوم شده اند و خسارت هایی به برخی از منازل وارد شده است.

, وی اضافه کرد: از روز 21 آبان ماه تا کنون 123 زمین لرزه در استان لرستان ثبت شده که بزرگترین زمین لرزه شب گذشته در بروجرد 4.3 ریشتر بود و یک زلزله دیگر که 4 ریشتر بود در لرستان ثبت شد که در این زلزله 36 نفر تا کنون مصدوم شده اند و خسارت هایی به برخی از منازل وارد شده است.,

 

,

آریایی اظهار داشت: با توجه به این که زلزله های پی در پی نشان دهنده تخلیه انرژی زمین هستند، اصلا جای نگرانی نیست چرا اجازه تجمیع انرژی داده نمی شود و این انرژی آرام آرام تخلیه می شوند.

, آریایی اظهار داشت: با توجه به این که زلزله های پی در پی نشان دهنده تخلیه انرژی زمین هستند، اصلا جای نگرانی نیست چرا اجازه تجمیع انرژی داده نمی شود و این انرژی آرام آرام تخلیه می شوند.,

 

,

به گفته وی در زلزله شب گذشته بروجرد 36 نفر مصدوم شدند که 2 نفر در بیمارستان چمران بروجرد بستری و تحت درمان هستند و 34 نفر مصدوم هم به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

, به گفته وی در زلزله شب گذشته بروجرد 36 نفر مصدوم شدند که 2 نفر در بیمارستان چمران بروجرد بستری و تحت درمان هستند و 34 نفر مصدوم هم به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.,

 

,

مدیر کل ستاد مدیریت بحران لرستان تصریح کرد:  شایعاتی مبنی بر اینکه زلزله بزرگی در راه است شنیده می شود که شهروندان به این شایعات توجه نکنند چرا که تا کنون زمان  زلزله پیش بینی نشده و کشور ایران لرزه خیز است.

, مدیر کل ستاد مدیریت بحران لرستان تصریح کرد:  شایعاتی مبنی بر اینکه زلزله بزرگی در راه است شنیده می شود که شهروندان به این شایعات توجه نکنند چرا که تا کنون زمان  زلزله پیش بینی نشده و کشور ایران لرزه خیز است.,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه