اخبار داغ

مثبت و منفی مدیران بابلسر

بخشدار مرکزی و حل معضل سه‌راه نیروی هوایی/ از تلاش «هلال» همیشه در صحنه بابلسر تا همدلی نهادهای شهرستان

بخشدار مرکزی و حل معضل سه‌راه نیروی هوایی/ از تلاش «هلال» همیشه در صحنه بابلسر تا همدلی نهادهای شهرستان
عملکرد هفتگی مسئولان بابلسر به صورت مثبت و منفی توسط مشهدسر منتشر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، پس از سال‌ها آشفتگی در ورودی شرقی روستای باقرتنگه، بزرگترین دهستان بخش مرکزی بابلسر و ناتوانی بسیاری از مسئولان در حل معضل سه‌راه پر خطر نیروی هوایی، بالاخره علی‌اصغر قلی‌پور بخشدار مرکزی بابلسر، با ممارست فراوان و فراهم کردن زمینه برای اتحاد مسئولان شهرستان؛ موفق شد طرح تعریض ورودی شرقی روستای باقرتنگه را به مرحله اجرا درآورد، بخشدار مرکزی بابلسر با سرکشی‌های گاه و بیگاه همچنان پیگیر طرح تعریض این خیابان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر،,


از تلاش امام جمعه بابلسر برای رفع مشکلات ورزشکاران تا نزدیک کردن دانش‌آموزان بابلسری به یار مهربان

,
, از تلاش امام جمعه بابلسر برای رفع مشکلات ورزشکاران تا نزدیک کردن دانش‌آموزان بابلسری به یار مهربان , از تلاش امام جمعه بابلسر برای رفع مشکلات ورزشکاران تا نزدیک کردن دانش‌آموزان بابلسری به یار مهربان ,


پس از حمایت‌های همه جانبه امام جمعه بابلسر از ورزشکاران شهرستان، همچون بهادر مولایی و سعی در رفع مشکلات این طیف، حجت‌الاسلام قلی‌پور؛ این هفته، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، با تقبل هزینه عضویت 100 دانش‌آموز بی‌بضاعت، گام عملی در نزدیک‌تر کردن قشر دانش‌آموز با یار مهربان برداشت تا علاوه بر ورزش‌دوستی و توجه به ورزشکاران، مروج فرهنگ کتابخوانی از میان مسئولان شهرستان بابلسر باشد.

,
,


از جلوه‌گری بنرها بر چهره شهر تا دغدغه شهرداری برای درآمد بیشتر

,
, از جلوه‌گری بنرها بر چهره شهر تا دغدغه شهرداری برای درآمد بیشتر, از جلوه‌گری بنرها بر چهره شهر تا دغدغه شهرداری برای درآمد بیشتر,


پس از انتقاد مشهدسر از آلودگی بصری میادین اصلی شهر بابلسر و قُرُق شدن این شهر با بنرهای قد و نیم قد، به نظر می‌رسد شهرداری بابلسر، ایده‌ای برای زیباسازی چهره بابلسر با بهره‌گیری از هویت و فرهنگ شهرستان ندارد و همچنان دغدغه اصلی این نهاد مسئول، کاسبی از راه برافراشتن بنر است.

,
,


به راستی چهره پر از بنر میدان اصلی شهر را دیده‌اید؟؟

,
,


از تلاش هلال همیشه در صحنه بابلسر تا همدلی نهادهای شهرستان

,
, از تلاش هلال همیشه در صحنه بابلسر تا همدلی نهادهای شهرستان, از تلاش هلال همیشه در صحنه بابلسر تا همدلی نهادهای شهرستان,


زلزله اخیر غرب کشور؛ اگرچه تلخی بسیاری را برای هموطنان به ویژه آسیب‌دیدگان از این واقعه به همراه داشت اما عرصه آزمونی را برای ابراز همدردی تمام ایران فراهم کرد، در این میان همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی بابلسر، نیروهای مردمی و بسیج درکنار تلاش شبانه‌روزی امدادگران و علی روستایی ریاست هلال احمر شهرستان؛ خالق صحنه‌هایی زیبا بود.

,
,


سرعت عمل در بسته‌بندی و رساندن کمک‌های مردمی و حضور همواره امدادگران هلال احمر بابلسر، گواه هماهنگی خوب و برنامه‌ریزی دقیق از سوی ریاست این نهاد مردمی در شهرستان بابلسر است.

,
,


از حجم بالای ظرفیت انتقادپذیری مسئولان شهرستان تا هیاهوی حامیان مدیران بابلسر در فضای مجازی

,
, از حجم بالای ظرفیت انتقادپذیری مسئولان شهرستان تا هیاهوی حامیان مدیران بابلسر در فضای مجازی, از حجم بالای ظرفیت انتقادپذیری مسئولان شهرستان تا هیاهوی حامیان مدیران بابلسر در فضای مجازی,


متاسفانه در سال‌های گذشته و قبل از گسترش فضای مجازی و پا گذاشتن پیام‌رسان‌هایی همچون تلگرام و اینستاگرام و توئیتر به دنیای خبر، انتقاد از مدیران شهرستان بابلسر کاری بس دشوار بود.

,
,


اما گویی با گسترش فضای مجازی، نقدپذیری مسئولان در بابلسر رو به کاهش رفته است.

,
,


فضای مجازی رو به گسترش است و حجم عظیمی از کاربران و مخاطبان در این فضا مشغول تولید و تبادل انواع خبر و انتقاد از مسئولان هستند، اما مسئولان بابلسر همچون سال‌های گذشته، تنها در فکر هیاهو برای خاموش کردن صدای منتقدان؛ این‌بار در فضای مجازی و با بهره گیری از احساسات عده‌ای اندک هستند.

,
,


مدیران شهرستان بابلسر، آیا بهتر نیست شما نیز همگام با گسترش ظرفیت تبادل در فضای مجازی؛ به توسعه و افزایش ظرفیت نقدپذیری خود همت کنید؟؟

,
,


سخنگوی شورای شهر بابلسر و خوش قولی

,
, سخنگوی شورای شهر بابلسر و خوش قولی, سخنگوی شورای شهر بابلسر و خوش قولی,


پس از انتشار نامه‌ای مبنی بر اختصاص یک دستگاه خودرو از طرف شورای شهر بابلسر به یکی از نهادهای دولتی شهرستان، سخنگوی شورای شهر وعده پاسخگویی به این اقدام را در یک نشست خبری  داد که با گذشت حدود یک‌ماه؛ بالاخره، ساعت 13 روز شنبه، 4 آذرماه، این وعده محقق خواهد شد.

,
,


کاش مدیران شهری بابلسر خوش‌قولی و عمل به وعده را همچون سخنگوی شورای شهر، سرمشق خود قرار دهند.

,
,


منتظر مثبت و منفی بعدی باشید.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه