اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت امام رضا(ع) اصفهان:

صدور گفتمان انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان/ ورود بسیج به رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه

صدور گفتمان انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان/ ورود بسیج به رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان، گفت: امروز شاهد صدور فرهنگ، تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی، به واسطه تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، محمد رضایی ظهر امروز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان، با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان مصداق بارز ایثار، شهامت، شجاعت و عشق به ذات حق و اسلام ناب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه استکبار و تروریست های تکفیری، گفت: این پیروزی را به همه مدافعان حرم و خاواده هشدای مدافع حرم تبریک می کنیم.

,

وی با بیان اینکه بسیج با تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفت، اظهار کرد: عشق به شهادت،‌ توکل به خدا، پیوند به ولایت، ایثار و شجاعت از ویژگی های رزمندگان و مجاهدان پیرو پیامبر مکرم اسلام (ص)است.

,

رضایی ادامه داد: این ویژگی ها امروز در نیروهای بسیج متبلور است و امروز 22 قشر تخصصی در بسیج قهرمان کشورمان، فعال هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، انقلاب اسلامی را  یک حرکت فرهنگی عنوان کرد تا فرهنگ تشیع و اسلام را در کشور حتی در دنیا نشر دهد، گفت: ایثار، شهادت طلبی و  استکبار ستیزی از جمله کلیدواژه هایی است که به واسط انقلاب اسلامی به جهان مخابره شد.

,

وی صدور انقلاب اسلامی را مطالبه امام خمینی بیان و اظهار کرد: امروز شاهد صدور فرهنگ، تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی به واسطه تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان هستیم.

,

رضایی با بیان اینکه شاهد اضمحلال جبهه ترروریستی تکفیری در این روزها هستیم، ادامه داد: خداوند در آیه 217 سوره مباکه قدر می فرماید دشمن دست از دشمنی ما بر نمی دارند مگر اینکه ما از راه خود کنار برویم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، تصریح کرد: راهبرد بسیج بر اساس راهبردهای انقلاب اسلامی دیده شده و شناخت، تفکر و بینش صحیح، حرکت درست و به موقع در مسیر صحیح از راهبردهای این نیروی مردمی است.

,

وی با بیان اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی نیاز به نیبروهای همتراز است، اظهار کرد: تربیت این نیروها  برعهده بسیج گذاشته شده است.

,

رضایی با اشاره به مشکلات آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف اصفهان، گفت: با کار کارشناسی و در کارگروه های تخصصی موضوع و مشکلات اجتماعی با حضور متخصصان در اقشار مختلف بسیج  مورد آسیب شناسی قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم انجام می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان، اظهار کرد: فعال سازی گشت های محله محور با همکاری ناجا برای کاهش سرقت های خرد در محلات، تشکیل و به کارگیری گروه های جهادی برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی از جمله اقدام های بسیج است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه