اخبار داغ

برای توضیح درمورد مشکلات موسسات اعتباریِ؛

سیف به مجلس می‌رود

سیف به مجلس می‌رود
رئیس کل بانک مرکزی برای ارائه گزارش در مورد مسائل و مشکلات برخی موسسات مالی و اعتباری هفته آینده در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی قرار است در یکی از جلسات هفته آینده مجلس گزارشی در مورد مسائل و مشکلات مربوط به برخی موسسات مالی و اعتباری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین قرار است هفته آینده تفاضای عده ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در مجلس بررسی شود.

,

نمایندگان در جلسات هفته آینده خانه ملت، گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد استنکاف دولت از اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را بررسی می کنند.

,

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس در مورد لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی، طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و لایحه حفاظت از خاک در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

,

همچنین خانه ملتی ها در جلسات هفته آینده مجلس قرار است لایحه مدیریت حوادث غیر مترقبه کشور و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا و اقیانوسیه را بررسی کنند.

,

بررسی طرح استفساریه ماده ٣٦ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و گزارش کمیسیون شوراها در رد طرح دهیاری ها هم در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه