اخبار داغ

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور:

باید با انسجام بیشتر سرپل‌ذهابی آبادتر از گذشته بسازیم/ بسیج ظرفیت عظیمی برای سازندگی دارد

باید با انسجام بیشتر سرپل‌ذهابی آبادتر از گذشته بسازیم/ بسیج ظرفیت عظیمی برای سازندگی دارد
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج ظرفیت عظیمی برای سازندگی مناطق زلزله زده است وهمه باید مثل بسیجیان سرباز مردم در رسیدن به هدف و آرمان رهبرانقلاب باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همه باید با هم متحد باشیم و سرپل ذهابی آبادتر از گذشته بسازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

سردار غلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته سرپلذهاب اظهار داشت: بسیج ظرفیت عظیمی برای سازندگی مناطق زلزله زده است و همه باید سرباز مردم دررسیدن به هدف و آرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حضور نهادهای انقلابی برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: ملت ایران در زلزله اخیر، عزت و سربلندی خود را با کمک به زلزله زدگان نشان دادند.

,

وی سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را سبب تسلی خاطر آسیب دیدگان دانست و گفت: با توجه به در پیس بودن روزهای سرد زمستان، باید امکانات لازم برای زلزله زدگان فراهم شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بر تشکیل گروه‌های انسان دوستانه برای کمک به زلزله زدگان تاکید کرد و گفت: همه باید با هم متحد باشیم و سرپل ذهابی آبادتر از گذشته بسازیم.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه