اخبار داغ

جشن پیروی جبهه مقاومت با ترنم حضور سرباز خمینی کبیر در تبریز:

شهید عبداللهی وقتی آمد که دیگر چشم انتظاری پدر و مادر به سر آمده بود

شهید عبداللهی وقتی آمد که دیگر چشم انتظاری پدر و مادر به سر آمده بود
مردم ولایتمدار تبریز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تبریز، پیکر مطهر شهید عبدالحسین عبداللهی همایون آذر را بعد از ۳۵ سال هجران و فراق بر دوش خود تشییع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل، مردم ولایتمدار تبریز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تبریز، پیکر مطهر شهید عبدالحسین عبداللهی همایون آذر را بعد از ۳۵ سال هجران و فراق بر دوش خود تشییع کردند تا جشن پیروزی جبهه مقاومت به ترنم حضور این سزرباز خمینی کبیر معطر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

در این مراسم باشکوه که با حضور نمازگزاران جمعه تبریز و خانواده های معزز شهدا همراه بود؛ این غریب دور از وطن با شعارهای ضداستکباری که ریشه در هویت انقلاب و مکتب این شهید دارد؛ از محل مصلی اعظم امام(ره) تا میدان ساعت تشییع شد تا بازهم شهرو دیار ما با عطر شهیدان خوش بو شود.

,

اما این فدایی راه اسلام زمانی از تل های سومار خود را به تبریز رساند که دیگر جشم انتظاری پدر و مادر به سر آمده بود و نبودند تا پیکر پاکش را در آغوش بگیرند.

,

بعد از اقامه نماز میت بر پیکر شهید عبداللهی توسط حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، پیکر شهید برای تدفین به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز منتقل شد تا زمان ظهور مولایش حضرت بقیه الله در کنار همرزمان شهیدش آرام گیرد.

,

این شهید والامقام  متولد سال ۱۳۴۳ در تبریز بود که در سال ۶۱ و در عملیات  مسلم ابن عقیل  در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۵ سال به زادگاهش تبریز بازگشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه