اخبار داغ

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه قائم شهر:

بسیج مربوط به یک عرصه خاص نیست بلکه در همه مکان‌ها و زمان‌ها حضور دارد

بسیج مربوط به یک عرصه خاص نیست بلکه در همه مکان‌ها و زمان‌ها حضور دارد
فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه قائم شهر، گفت: بسیج مربوط به یک عرصه خاص نیست بلکه در همه مکان‌ها و زمان‌ها بسیج حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان قائم‌شهر در هفته بسیج و گرامی داشت این هفته، اظهار کرد: تشکیل بسیج برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب بود و با توجه به چالش‌هایی که استکبار انجام می‌دهد و موفقیتمان در منطقه این نشان از ظرفیت بسیج است، اگر کسی تفکر بسیجی را عملی کند موفق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,

وی افزود: برخی از انقلابیون از هدف بسیج خارج شدند اما انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد هر جا انقلاب آنجا باشد بسیج نیز آنجا است.

یعقوبی تصریح کرد: درگیری‌های داخلی در زمینه کردستان و جبهه خلق عرب و کردستان عراق که بر علیه کشور خود جنگیدند این اختلاف و تفرقه را دشمن ایجاد کرد تا انقلاب را تضعیف کند اما هنگامی که متوجه شد نمی‌تواند موفق شود جنگ را برعلیه ما تحمیل کرد تا انقلاب را ساقط کند اما با حضور بسیج یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه قائم‌شهر با اشاره به اینکه در تاریخ هر جنگی که اتفاق افتاده بود شوروی و آمریکا مخالف هم بودند اما در جنگ ایران، این دو با هم متحد شدند و حتی ۵۰ الی ۶۰ کشور به عراق کمک می‌کردند اما موفق نشدند، خاطرنشان کرد: در طی هشت سال دفاع مقدس افرادی که در کشورمان ملی گرا بودن به دشمانانمان اطلاعات می‌دادند و به دشمنانمان در زمینه ارائه اطلاعات کمک می‌کردند.

این مسوول، بیان کرد: پس از جنگ افرادی که مثلا تفکر غربی داشتند بحث انحلال بسیج را مطرح کردند در حالی که امام دستور تشکیل بسیج را فقط برای جنگ ندادند زیرا تشکیل بسیج ۵ آذر ۱۳۵۸ بود در حالی که آغاز جنگ در سال ۱۳۵۹ و حدود ۱۰ ماه از جنگ فاصله داشت ولی همچنان برخی از مسئولان بسیج را با دید نظامی نگاه می‌کنند.

یعقوبی تصریح کرد: بسیج مربوط یک عرصه خاص نیست بلکه در همه مکان‌ها و زمان‌ها بسیج حضور دارد برخی‌ از افراد بسیج را مختص بخش نظامی می‌دانند به طوری که در چند روز گذشته از آنجایی که بسیجیان برای کمک به زلزله‌زگان کرمانشاه حضور داشتند بسیاری از افراد اعتراض کردند که بسیج چه ربطی به این اقدامات دارد اما اگر بسیج نبود مردم کرمانشاه می‌مردند.

وی یادآور شد: هنگامی که جنگ تحمیلی تمام شد جنگ نرم پیش آمد که در این راستا نیز بسیج حضور پیدا کرد و دشمن هر اقدامی انجام داد که از نظر فرهنگی اقدامی انجام دهد، موفق نشد و مردم با تفکر بسیجی مقابل آن ایستادگی کردند و همچنان در جنگ نرم با دشمنان خود ایستادگی می‌کنند.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه قائم شهر، خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی میادین حضور دارد به طوری که می‌توان نمونه‌های آن را در زلزله بم، آذربایجان غربی و نیز در طوفانی که در سال ۹۵ شهرستان قائم‌شهر اتفاق افتاد بسیج به سرعت در صحنه حضور پیدا کرد در حالی که تقدیری از آنان نشد و حتی در آشوب و فتنه سال ۸۸ و کوی دانشگاه نیز بسیج حضور داشت.

این مسوول، افزود: در فرانسه همایشی را منافقان برگزار کردند که برخی از مسئولان کشورمان عنوان می‌کردند که فتنه چیست در حالی که دشمن خود می‌گوید این فتنه بود اما مسئولانمان آن را منکر می‌شوند که با حضور بسیج بود که این فتنه‌ها خنثی شد.

یعقوبی ادامه داد: حتی در جبهه مقاومت اسلامی نیز مدافعان حرم بصورت بسیج داوطلبانه حضور پیدا کردند تا امنیت در داخل کشور به خطر نیفتد و همچنین بسیج در به ثمر رسیدن شعار اقتصاد مقاومتی نیز وارد د تا بتوان این امر نیز در کشور میسر شود.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه قائم شهر، با اشاره به اینکه جوانان امروز با دهه ۶۰ فرق دارند بنابراین باید جوانان در مساجد حضور پیدا کنند، یادآور شد: طرح مبارزه با فتنه وهابیت نیز از کارهای فرهنگی است که باید در محافل بسیجی در این زمینه برای جلوگیری از آن فرهنگسازی شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه