اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل:

طرح گشت های عملیاتی بسیج در اردل کلید خورد

طرح گشت های عملیاتی بسیج در اردل کلید خورد
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل گفت:همزمان با هفته بسیج طرح گشت عملیاتی بسیج برای تامین امنیت شهرستان کلیدخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل ظهر امروز در جمع نمازگزاران اردلی  با اشاره به توطئه های استکبار جهانی به رهبری آمریکا، مأموریت آنها را جنگ نرم با ترویج فرهنگ ابتذال، بی هویتی و فرهنگ منحط غربی عنوان کرد.

جمشیدی گفت: دشمن با شکست در جبهه نظامی و سخت افزاری به جنگ نرم و مخملی روی آورده و می خواهد اعتقادات دینی جوانان ما را با کمرنگ کردن مسائل دینی و معنوی در آنها تضعیف کنند.

وی تاکید کرد: باید جوانان بسیجی ما هوشیار باشند و باحضور مؤثر در برنامه های دینی، فرهنگی و طرح های نوین و راهکار های مناسب جوانان را بیش از پیش به مساجد، پایگاه ها و مسایل معنوی جذب کنند و در تقویت آموزه های دینی و بینش فرهنگی و اجتماعی و سیاسی آنها تلاش کنند.

هوشنگ جمشیدی رمز موفقیت بسیج را بصیرت و دشمن شناسی و پیروی از ولایت و دستاوردهای مقدس شهدا و ایثارگران ذکر کرد و بر ادامه راه شهدا و حفظ آرمانهای مقدس امام راحل تأکید کرد.

وی بیان کرد:همچنانکه مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به توطئه جنگ نرم اشاره ویژه داشتند امروز دشمنان بی سر و صدا با یارگیری و بسیج کلیه امکانات به میدان آمده که باید هوشیار باشیم و با آشنایی بیشتر به فن آوری های روز دنیا در مقابله این شبیخون فرهنگی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل با اشاره به مهمترین برنامه هفته بسیج در شهرستان اردل گفت:طرح گشت عملیاتی بسیج از مهمترین برنامه هفته بسیج  می باشد که برای تامین امنیت شهرستان در هفته بسیج کلید خورد.

جمشیدی بیان کرد: این طرح در در قالب گشت‌های مختلف در نقاط مختلف شهرستان با همکاری نیروهای انتظامی مستقر شده و با بدپوششی، کشف حجاب ، آلودگی صوتی، مزاحمت برای نوامیس و ... برخورد می‌کند.

جمشیدی همچنین افزود:بعد از هفته بسیج نیز گروهای جهادی برای کمک رسانی به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند.

انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه