اخبار داغ

زنگ خبر گزارش می دهد؛

همایش بزرگ میقات صالحین در نماز جمعه شهرستان بن برگزار شد

همایش بزرگ میقات صالحین در نماز جمعه شهرستان بن برگزار شد
برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین سبب رشد و توسعه مباحث معرفتی و بصیرتی در سطح بسیج و جامعه اسلامی می شود،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام  جواد ناصری در حاشیه برگزاری میقات صالحین در مصلی نماز جمعه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر هدف از برگزاری این همایش را نمایش فعالیت های تربیتی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: این همایش با موضوع راهکارهای تقویت نمازهای جمعه و جماعت و حضور کمی و کیفی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در نمازهای جمعه و جماعات این شهرستان دانست.

وی افزود : در راستای آموزش خانواده ها و بالا بردن سطح اطلاعات پدر و مادران عزیز تشکیل 53 حلقه صالحین با هدف آشنایی تربیت  فرزند در زمینه درس و... خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام ناصری  با اشاره به اینکه وقتی موفقیت در اجرای این حلقه‌ها خوب بوده باید خانواده‌ها نیز از فواید آن استفاده کنند، افزود: تکرار مسائل بدیهی در حلقه‌های صالحین بد نیست یعنی موضوعاتی که جامعه می‌گوید ما آن‌ها را بلد هستیم اما ممکن است به دلیل گذشت زمان فراموش‌شده باشد برای تکرار و یادآوری مجدد بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت حلقه‌های صالحین در جهت روشنگری و آماده‌سازی نسل جوان جامعه برای به‌دست گرفتن مدیریت کشور و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و فراموش نکردن راه و اهداف انقلاب اسلامی است و اجرای طرح حلقه‌های صالحین در راستای ایجاد و افزایش بصیرت در مردم یکی از نقاط قوت بسیج و سپاه بود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین علاوه بر اینکه سبب رشد و توسعه مباحث معرفتی و بصیرتی در سطح بسیج و جامعه اسلامی می شود، گروه‌های تعالی نیز بخشی از ناهنجاری‌های جامعه را مرتفع کرده و راهکارهایی را در حوزه های متعدد ارائه می کنند تا جامعه‌ای عاری از منکرات داشته باشیم، گسترش تفکر بسیجی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران در طرح حلقه‌های صالحین با هم اندیشی و هم فکری‌های اعضای بسیج و فرماندهان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد حلقه های  صالحین  تشکیل شده در نماز جمعه امروز 20 حلقه است و تعدادی دیگر هم از خواهران و برادران در نماز جمعه شهر وردنجان تشکیل حلقه دادند.












انتهای پیام/520ز

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
, ,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه