اخبار داغ

حاشیه های بازی استقلال خوزستان - پیکان تهران؛

پیکان بعد از ۸ هفته زمینگیر شد

پیکان بعد از ۸ هفته زمینگیر شد
استقلال خوزستان با شکست تیم پیکان تهران، به هشت هفته شکست ناپذیری این تیم در لیگ برتر پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت خوزستانی ها این بازی را با یک گل به سود خود خاتمه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* تک گل این بازی را جونیور مارینی در دقیقه ۷۳ بازی وارد دوازه پیکان تهران کرد.

,

این بازی را حسین زرگر با کمک محمد جواد مداح و محمد راهی سوت زد.

,

* استقلال خوزستان خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی، موسی کولیبالی، محمدعلی فرامرزی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، سعید زارع (۶۳- طالب ریکانی)، وحید نامداری (۷۷- حسین صادقی)، یونس دلفی (۲+۹۰- حسین بهرامی) و جونیور مارینی بازی کرد.

,

* پیکان تهران نیز با ترکیب: سید پیام نیازمند، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، سید ابوالفضل رزاق‌پور (۶۹- علی حمودی)، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی (۷۹-کنت اوچه)، مهدی مومنی (۶۰- افرانگ دافه)، فراز امامعلی و امیر روستایی در برابر شاگردان عبدالله ویسی صف آرایی کرد.

,

* استقلال خوزستان با ترکیبی جوان شده به مصاف تیم بالانشین پیکان رفت. وحید نامداری و یونس دلفی، دو مهاجم تیم ملی نوجوانان در ترکیب اصلی به‌عنوان بازیکنان کناری جونیور مارینی در خط حمله قرار گرفته و محمدعلی فرامرزی و علیرضا زندوی هم پس از چند هفته به ترکیب استقلال خوزستان بازگشته بودند. ضمن اینکه ابوالفضل علایی و فرید بهزادی کریمی به‌خاطر مصدومیت امکان همراهی تیم‌شان را نداشتند.

,

* تیم پیکان تهران هم که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست به رده اول جدول صعود کند، بازی را بدون بازیکنان خارجیش آغاز کرد و قصد داشت با اداره کردن بازی در نیمه نخست، از حداقل موقعیت‌های خلق شده در این دیدار کم‌حادثه نهایت استفاده را ببرند.

,

* آبی‌پوشان استقلال در دقیقه ۷۳ بازی روی پاس دقیق طالب ریکانی بازیکن تعویضی این نیمه و ضربه تمام کننده جونیور مارینی دروازه پیکان تهران را گشودند. استقلالی‌ها که با این گل روحیه بالایی گرفته بودند، در دقایق ۸۱ و ۸۴ می‌توانستند گل‌های بعدی را هم به‌ثمر برسانند، اما ضربات طالب ریکانی و یونس دلفی، دقت و شدت لازم برای فتح دوباره‌ دروازه پیکان را نداشتند.

,

* پیکانی‌ها هم در دقیقه دوم زمان تلف شده این دیدار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند که واکنش عالی وحید شیخ‌ویسی و ایستادگی دروازه‌بان استقلال برابر ضربه بازیکن حریف باعث بی‌ثمر ماندن بهترین فرصت گلزنی پیکان شد و استقلال خوزستان در نهایت این بازی را با پیروزی به پایان رساند. شاگردان عبدالله ویسی با کسب پیروزی برابر تیم مدعی پیکان تهران ۱۳ امتیازی شدند و به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

,

* بازی در یک هوای ابری ونسبتاً سرد به انجام رسید و هواداران اندکی از مسابقه دیدن کردند.

,

* با موافقت باشگاه استقلال خوزستان، تماشاگران می‌توانستند بدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه غدیر اهواز شوند.

,

* عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پیش از شروع مسابقه با دسته گل به استقبال مجید جلالی سرمربی پیکان رفت و به این مربی خوشامد گفت.

,

* بختیار رحمانی بازیکن تیم پیکان که سابقه بازی در فولاد خوزستان را دارد با بازیکنان استقلال خوش و بش گرمی کرد. بختیار رحمانی به همراه علی حمودی بازیکن خوزستانی تیم پیکان روی نیمکت قرار داشتند.

,

* هواداران استقلال خوزستان، مهدی مومنی بازیکن فصل گذشته خود را تشویق کردند و او هم به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

,

* گوینده ورزشگاه غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را ۲۵۰ نفر اعلام کرد.

,

* مهدی مؤمنی مهاجم پیکان تهران در هنگام تعویض با بازیکن جایگزین دست نداد و مستقیما به طرف نیمکت پیکان رفت.

,

* اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از پایان مسابقه به تشویق بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان پرداختند.

,

* شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار موفق شدند پس از هشت هفته رکورد شکست ناپذیری تیم پیکان را بشکنند و با ۱۳ امتیاز موقتاً به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

,

مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه